četvrtak, 02.12.2004.

Dan moga lijepoga najdražeg grada

Eh, da eto...Danas je 2. prosinca, dan grada Osijeka i u Sportskoj dvorani Zrinjevac se održava Shit Parada, na kojoj nastupa "krema" hrvatske glazbene scene. Baš me zanima što bi Drug Medo rekao da se pojavi na tom "koncertu" 33 hrvatske zvijezde. Ali eto, bilo bi fora vidjeti kako bi bilo da im se unutra baci jedan smijavac. Ili da im Tamara pošalje Black Bloc...lol...
Eh, da pozvah još i Ljupku (službeno) i Vedrana (neslužbeno) kod nas na Novu, a sve mi se čini da Renata i Goran pristaju doći pošto se ona već zanima koliko je para potrebno dati. Ma samo neka pristanu, kakvih će to biti fenomenalnih slika otamo...Svi će vidjeti da Osječani imaju najnaočitije, najlijepše i najfotogeničnije blogere ( no to na slikama s neke druge proslave gdje mi nećemo biti prisutni...ili barem ja...)...Otkad sam stavio slike na blog izgubio sam dosta čitatelja...lol...Samo je pitanje je li to zbog ljubomore ( od strane muških ) i muke što me ne mogu imati ( od strane cura ), ili zato što sam toliko gadan. Moguće ovo, a ovi me posjećuju zato što moju gadnu facu gledaju i u živo...Što se tiće Tamare, za nju znam da me samo iskorištava jer misli da ja imam veze na akademiji za profesionalne šetače pasa lutalica ili višoj obrazovnoj ustanovi za izobrazbu pomočnih drvosjeća u šumi Bonzaia...Nije ni svjesna da imam vezu samo u školi za mucanje, ali tamo ne moram iči jer dovoljno dobro mucam. Ostali su ili još ružniji ili se ne znaju snalaziti na blogu, pa nisu našli slike.
Bio danas na treningu. Zamislite, pretstavljat ću moji ekipu na nekom izboru za mistera lige, na nekom partiju naše malonogometne lige u Josipovcu ( party organiziraju neke cure iz Josipovca inaće navijačice te ekipe ). U početku sam govorio : Ne hvala, ja mogu biti jedino maneken od pivovare, no na kraju su me ipak nekako pridobili, pošto se samo mora prošetati u našem dresu, pa ono...A inaće sam golman, pa nemam baš čast nositi igrački dres. A jebene li časti...
np The Used - Buried Myself Alive...jebem ti, kako ja zavarim na ovu pjesmu, ima jeben tekst. I predobro zvući. Postao bih tekst, no neću, potrebno je ipak ćuti pjesmu. Priznat ću da sam nekoliko puta i proplakao na tu pjesmu, premda se baš ne nalazim u njoj, no ima takav tekst pun osjećaja tako da ono...A inaće album The Used istoimenog benda preslušam obavezno barem jednom dnevno pa moram ćuti pjesmu.
Sutra je koncert. Baš fino...Prije koncerta idem cugati sa gore spomenutim Os blogerima izuzev Vedrana ( on ne voli Idijote, a i mora gledati premijeru svog djela iliti spota od Gužve, na Vodotopu, ponavljam boldano Vodotopu ), te ostatkom cura sa Brijesta, koje zaslužuju da se spomenu njihova imena. Iva i Sonja, zakon cure, i još dolaze na svaku Osijekovu utakmicu i navijačice su. Jedino se nadam da u našoj KMNL ne navijaju za svoj Brijest, to nam konkurenti, prošle smo godine mi bili drugi, a pogodite tko je bio prvi...Nije teško, lol...
A jesam se raspisao, ovo bi mogao biti rekordni moj post, ako se ne računaju one kolumne o punk rocku, ali eto, fino je bilo raspisati se Ili možda nije veliko nego mi se samo ćini. vidjet ću kada postam. I da, posjetite Follow Me, ima novih stvari ( no još nisam napravio gif banner ) a i obečajem uskoro neke recenzije, trebam sudnuti laptop pa otići na fucks s neta poskidati novih albuma od nekih bendova, pa budem to recenzirao...Uskoro, vjerujte...E da, pozravljam i Houpi da se ne uvrijedi, i Dachu uz napomenu da još ima malo do dolaska novog tel računa i njegovog povratka na blog vode. Jednu blogericu koja mi jako nedostaje neću spomenuti uz nadu da će se možda vratiti kad ju ne spomenem i najmanje očekujem. Pusa svima...
Na slici : Perivoj Kralja Tomislava, jedan od mnogobrojnih darova prirode u mome predivnom gradu...

- 23:11 - Say It If You Mean It (6) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">