srijeda, 10.11.2004.

neki blesavi post

np El Bahattee - Amen ( Cijeli album ) prži na sluške prilično glasno, no ne smeta mi čovjek je legenda i uživam slušati to, a to si pusti baš komentirajući ga sa Replicom. A zašto se ovo zove ovako kako se zove može vam objasniti jedna stvar. Pa jednostavno sam preko ajsikjua dachi rekao da moram napisati "jedan blesavi post" pa čak i ako ovo nije blesavo, ja imam napisan "jedan blesavi post" i duša mi je na mjestu...
A Što htjedoh reći. Pa eto htjedoh malo izvrijeđati zlu sudbinu koja je htjela da sam ja sada ovdje umjesto da sa legama zapalim jollya, no bez brige, nije stvar u meni, nego jednostavno : Nemamo biljakaaaaa, aaaaa užas...To je ironija, kada te pukne želja onda se baš nema, a kada se ima onda niti nemaš volje zapalim. Murphy jebem ti kevu i dan kada si izmislio svoje zakone.Mogao bih za utjehu otići na frulicu i čitati stare postove, možda postignem sličan efekat.
I naravno, moram izvrijeđati muriju, koja ne radi svoj posao kako spada, i za koje je Bahattee odlično opisao u pjesmi Pendrek koja mi upravo na redu. Rado bih sada vama koji niste upoznati u Bahatteev rad istipkao cijeli tekst, ali ipak ja nisam fizički radnik, pa ču to prepustiti nekoj drugoj prilici. Samo ču izdvojiti onaj dio :Kontroliraj kako hodaš, pričaš, bolje je da se paziš, nema ih gdje ih trebaš, znaš, nema ih gdje ih tražiš, šuti kada hodaš po gradu, pazi spusti pogled, da ne bi jebo ježa u ledja, malo je tko najebo tko bi trebo', pitajte to one na jahti s kilom horsa i kokaina, i koliki postotak od toga naš pendrek ima
Ajmo, dosta o muriji i da vam postam jedno pitanje što mući jednog moga prijatelja, a slučajno sam ga pronašao i na vicevi.net, dakle oni ga nisu shvatili, ali vjerujem da vi hočete, i da će te ovdje dati odgovor...

Poštovani

Molio bih savjet o jednoj važnoj stvari.

Več duže vrijeme sumnjam da me djevojka vara. Na to me upučuje mnogo znakova : Kada ju zovem na njen mobitel ona samo spusti slušalicu i neće se javiti. Kada smo zajedno vani, i zvoni joj mobitel, kada se ja javim osoba s druge strane spusti slušalicu.Ona u zadnje vrijeme često izlazi s prijateljicama, a kada je pitam s kojima kaže da su to neke s posla i da ih ne poznajem, pa ne mogu provjeriti. Ja stalno pokušavam vidjeti njen taxi kada dođe kući, jer čujem auto niže na ulici, ali ne vidim ga jer uvijek iziđe 100m prije iz njega. Možda to nije taxi?

Prije nekoliko dana uzeo sam njen mobitel da vidim koliko je sati, a ona mi ga je istrgnula i počela kreštiti " zašto kopam po njeinim stvarima ". U svakom slučaju do sada ju nisam suočio sa mojim sumnjama. Možda duboko u sebi niti ne želim znati istinu.

Ali, jučer sam odlučio raščistiti stvari, i izišao sam van te se sakrio iza moga auta odakle imam pregled na cijelu ulicu, s namjerom da ju dočekam u kasne sate, i vidim s kime dolazi.Dok sam se skrivao iza auta primijetio sam da mi je čitav zadnji desni blatobran zahrđao s desne strane.

Moje pitanje je : Mislite li da trebam promijeniti cijeli blatobran ili da probam ostrugati hrđu pomoću nekog laka i kojeg?


I za kraj : molim vas otiđite u google na pretragu slika i upišite "Čokolino" i pogledajte kakve to slike pronađe...lol

- 23:47 - Say It If You Mean It (5) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">