utorak, 09.11.2004.

Lijen sam, priznajem

Moram to priznati. Možda ne toliko lijen koliko nezadovoljan i samokritičan, te još nisam sredio dizajn za zine, ali imam osječaj da bi to moglo biti sutra. Nadam se da moji suradnici spremaju ideje i prijedloge, te članke, te kada bude gotovo da će moći krenuti punom parom. I da će ovo biti dosta uspješno te da ćemo moći reči da je trud bio isplativ.
Podrav Ljupki koja je postala novi član blog obitelji, tako da je naša osječka blog sfera još više proširena, no nadam se da tu neće stati.
U petak ujutro idem na info. Uspio sam se prijaviti, te imam bespla put preko osječkog studentskog centra. Baš sam hepi, što reći više. Ovom prilikom obečajem da ću otamo s nekoga kompa poslati post na blog. A tamo se nadam pronači nekih stvari koje me zanimaju, a i na interliberu budem potražio neke stvari. Naime, kupio nih si neku knjigu o html-u, css-u i php-u. To je ono što me zanima, a i što mi treba, jer mi je i to struka.
Sutra bih trebao ići kupiti fotoaparat i mp3 player. Mp3 budem kupio na cd. Jeste da su oni s memorijom puno elegantniji i prikladniji za nositi, ali me živcira stalno punjenje ako želim nešto mijenjati. A svu svoju glazbu ionako držim na mp3 cdima, tako da će mi ovo puno bolje poslužiti. Ajde da ću napokon i ja postati vlasnikom te dvije stvarčice, stara se odlučila da bi mogla napisati ček-dva za mene, nakon dugo vremena, tj nekoliko mjeseci, otkad sam si malo sredio komp. Nice od nje...
Evo i pokoja kritika za Dachu. Osim što se ulijenio, nakon što me kritizirao što ne instaliram icq, sada kada je instaliran njega nema. Nadam se da će večeras doći, imam nekih poslova s njime, a i moram mu poslati jednu stvar, da mi kaže svoje dojmove...
Eto, budem to napisao za danas. Ovo je baš neki jebeno dnevnički post, baš onakav kakve ne volim, ali eto, kada nemam što interesantno, niti volje za neku temu, a i dosta ih čuvam za zine, pa eto, osječam se dužnik prema samom sebi i svome kompjuteru da nešto napišem, pa eto...
btw čitajte spidera, čovjek ne piše puno, ali i u rečenici dvije kaže nešto što će te potakne na razmišljanje.

- 22:25 - Say It If You Mean It (8) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">