nedjelja, 07.11.2004.

Opet sudačka krađa

A s čime da počnem nego s utakmicom. Naravno, opet nam je, kao i 90% protiv Dinama sudio riječki sudac Ivan Bebek, poznat po tome da uistinu ne voli Osijeka, i da je Dinamov plačenik. No eto, zadovoljan sam igrom, stanjem na stadionu i dojmu da ljude ponovno zanima Nk Osijek. Bilo je uistinu dobro, zabavno i dojma sam da ovi dečki stvarno mogu puno. A kako je krenulo, neću pričati jer ne znam koliko to ljudi zanima ali navesti 3 stvari koje su odlučile utakmicu :
1. Jasmin Agić od 4 žuta kartona koja je trebao dobiti za uistinu grube prekršaje nije dobio nijedan
2. Hrvoje Štrok uklizava na centru Dedaju sa 2 noge s leđa, kupi loptu, ali malo i Dedaja, no sudac pušta igru, štrok gura Mujčinu na bok, on centrira, Zahora prečka, Da Silva ulijeće i gol, zbog sudačkog propusta
3. Sudačka nadoknada vremena, Tadić iznosi loptu iz Osijekova 16erca, kreće osječka kontra 2 na 2, no sudac Bebek daje znak za kraj utakmice.
No bilo je još najvjerojatnije namjernih propusta suca Bebeka, no ajde to ćemo ostaviti sa strane, ipak zaslužili smo ta 3 boda, zbog istinskog ostavljanja srca na terenu i želje za pobjedom. I moram priznati da Osječki igrački inkubator ponovno stvara strašne potencijale, tako da se ne moramo bojati za naš nogomet.
No ajde da se maknemo s nogometa, iako je to bio današnji događaj dana. Sutra se ustajem ujutro da bih se otišao prijaviti za info sajam odmah ujutro, da ne fulam kao prošle godine. Nadam se da ću uspjeti, pošto je u organizaciji osječkog studentskog centra besplatno, a nemam trenutno para da odem i na sajam i na Crtani Romani show 26-28 ovog mjeseca. A tamo uistinu želim i najvjerojatnije idem. Ovisit će samo o tome da li ču starcima biti šta potreban taj vikend ili ču imati odrješene ruke.
Evo, dachu i Tamaru obavijest da mi se upravo skida ICQ 4 i da je na 64%. Nadam se samo da je kompatibilan sa starim icq-ima i da mogu imati onaj stari broj, te da mi može vratiti moju bazu usera, kao što može na onima, ili ću ipak morati skidati 2003b. Jer cd na kojem sam imao 3 icqa, irfan view, pun qrac divx program i slično mi je negdje zagubljen. Inaće bi icq meni već odavno bio instaliran.
Evo , upravo slušam Mikrofoniju, njih nisam slušao uistinu dugo, no sada baš ne kontam što je meni bilo tako dobro u tom bendu. Sada su mi tekstovi uistinu isprazni, a glazba užas. Niti uživo mi nisu bili dobro, iako im je gitara odlična. Ipak sada šaljem dalje preko shuffle, no uliječe na New Bomb Turks, pa prebacujem i njih, i eto sada je Descendents - Sad State Of Affairs, pa će to ostati, a s time ču i završiti ovaj post. Enjoint...
P.S. ICQ mi radi, dakle dacho riješena je i ta stvar i ne moram ti se više nizašto ispričavati, lol...

- 21:33 - Say It If You Mean It (2) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">