nedjelja, 07.11.2004.

...Uz nužnu ispriku

...evo mene nakon dva dana. Za početak moram izraziti zadovoljstvo što je ideja za web zine tako lijepo prihvačena i dajem svima do znanja da ćemo sa time početi u roku tjedan dana. Ja se ovih dana upravo bavim sa dizajnom i front bannerom, i kada budem zadovoljan s time, a također i svoje suradnika, počinjemo sa "stvari"
A kako sam proveo vikend? Pa ništa posebno, danas nisam izišao nego sam bio do lege, malo zakartali belu i zapalili, a evo sada sam kuči, dok sam jučer bio kod lege na rodju i bilo odlično. Jbg, lik je najstariji u društvu (bio mu je dvacetpeti) i njegovi rođevi uvijek budu good, a osim toga, čovjek je "lik" i legenda.No u Kesten mi se više ne da izlaziti. Previše sam godina ja tamo protratio, tako da...A i kada dodjem u večini slučajeva se dosađujem jer promjenio sam se i ne mogu više uvijek s istim ljudima piliti istu priću iz šupljeg u prazno, poglaviti kada nam se društvo raspalo i skuplja se samo na rođendanima.
Sutra idem na tekmu. Cijeli grad je napaljen i moralo bi biti dobro, s što bi tek bilo da u ovakvoj situaciji padne Dinamo. Ma melem na moju "ranjenu" dušu. Meni je malonogometna polusezona gotova, tako da sam i sa time sada do prolječa free. Mogu biti kao pravi geek, i nakon što sam sada skontao dosta html-a, početi kombinirati po css-u.Ima strašno puno stvari što me zanima, pa tako da će se več nači nešto otkuda krenuti u otkrivanje.
Danas se otovrio Hotel Osijek, i čak je i premijer bio u našem gradu. Zna on gdje se mogu pojesti najbolja kobasica i kulen, njegov pršut mu je valjda već dopizdio.
Eh, da. Đurđa Adlešić je kandidat za predsjednika, i evo ja imam izabrano za koga glasujem, a barem jednu osoba, samo nekoga uspijem nagovoriti da učini jednako to, bit ču zadovoljan. No o predsjedničkim izborima pisat ću kada dođe vrijeme...
I eto, tako, ministar Žužul nam lagano prdnuo u šešir, Jasser Arafat u kritičnom stanju (neka se sada Palestinici međusobno pokolju za vlast, možda se sami istrijebe), Bin LAden je živ, zdrav i štoviše opasan.No glavno da je Putin totalni uvlakač. Ma neću sada o tome, idem dalje,. Budem sada završio pošto mi se oći same sklapaju.

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">