utorak, 02.11.2004.

fuck halloween, američka elekcija & moje baljezgarije...

you can kill the protestor but you can't kill the protest!!!

Za početak da nešto napišem o Halloweenu. Ne mogu vjerovati kada vidim kako se taj ljigavi američki "običaj" obilježava kod nas. Do prije 2-3 godine nije bilo ničega sličnoga, no onda su Američki filmovi na tu temu postali popularni te su ljudi lagano poćeli obilježavati "to". No jedno mi nije jasno. To se može nazvati maškarama, a mi svoje maškare imamo, jedina je razlika što je ovdje cilj zastrašiti, no ja mislim da već imamo dovoljno straha u zraku i potezima svjetskih policajaca, tako da nam ne treba još nešto američko da nas straši. Uostalom, ćini se da ipak nemamo dovljno praznika i nekih stvari za obilježavanje, pa bih ja onako ironično predložio da obilježavamo 11.9. kada već uzimamo od njih, a to ćemo činiti tako da če taj dan biti cilj bilo kojim prijevoznim sredstvom zabiti se u neku zgradu...Kao što piše u naslovu FUCK HALLOWEEN!!!, a sada ću dodati i FUCK USA...I da, naime moram napisati nešto čime se ponosim. Bio sam pozvan na 2 halloween partya, te me legica zvala na neki halloween metal koncert, no sve sam odbio baš zbog toga što je to američko sranje, i ponosim se time.
Kada sam već gore spomenuo svjetskog policajca, hajde da napišem nešto o tome. Svi već znaju da se danas zaključuju izbori u SADu i da ćemo znati o kome ovisi sudbina polovine svijeta u idučih 4 godine. O Dubya Bushu znamo već sve, a kod njegovog kandidata Kerrya (ne znam mu ime, uostalom tko j*** ime) dovoljno je da znamo da je demokrat pa da ga mogu podržavati, više mi ne treba. Ne namjeravam sada nešto ovdje pametovati, nego ću samo napisati da se nadam da opet neće biti izbornog varanja od strane Busha, i onda vjerujem da je Kerryjeva pobjeda sigurna, i da će Bush onda moći na odmor u kojem je toliko uživao prvih 10 mjeseci predsjednikovanja. I to mu želim od srca...No naravno da se kod mene pali atomosfera i da eć cijelo jutro slušam cd Anti-Flag - Terror State
No umjesto da prićaju o tim izborima, bolje da se potrudimo učiniti nešto ovdje da Jadranka Kosor ne dobije izbore, pa makar nam ostao smiješni Mesić. Zato bih dao prijedlog Glasujte za Đurđu Adlešić, naravno ako se kandidira, ako ne onda za Mesića, barem ću ja tako.
E da, da vam podsjetim da su 16.11. u Zagrebu Supersuckers i da se ponovno bediram što ne živim tamo pa da mogu ići na koncerte. Ali svima koji imaju priliku moje preporuke da odu poslušati country punk rock bend Supersuckers...
A sada idem gledati druge blogove i izgađati vas komentarima...Uživajte mi...

- 09:02 - Say It If You Mean It (8) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">