utorak, 30.11.2004.

oprosti mi pape...

...ali ni ti ni stara me niste skontali ( bardm ja mislim ) da sam cuga sad kada sam došao kuči i gledao s vama neku britiš seriju i pričao gluposti. Vjerujem da jeste, da bi ste već reagirali sa : "Ti uopće nisi bio na fkasu, gdje si bio ,samo se opijaš!" i slično, no eto nisu. Glumih normalnost, koliko to mogu, sreća moja da nisam morao ništa pisati. Inaće znaju da znam cugnuti, no to skontaju tek iduči dan pošto se vratim u ranim jutarnjim staima i legnem, pa ono, ako ujutro nije goood, jbg. ne sreu mi puno, samo malo, za moji 21 godinu, možda i previše, no ipak mi se vode kao skrbnici pa ono...
Kuio sam kartu za KUD Idijote tako da ono ipak idem, pa eto, koga tamo sretnem nadam se da mu neću biti prevelika tlaka, ako misli da ću biti neka najavi odmah ša ću odjebati posleove s njima :))).
Eto, što još od danas osim da sam umjesto na faks otišao kod mog prijatelja Vanje, gdje su bili momci iz benda Vasted Generation i gdje smo riješili nekoliko litara vina? Ah, pada naravno, baš sam nešto mislio o petku u kinu na reviji kako bilo dobro i nešto na zezanciju sa Canom, i prije bus stanice na Sjenjaku, kada ono čik pogodi tko ušao u bus. Eto baš super, malo smo se fino izrazgovjetali, no eto ja morah iz busa prije nje. Baš je super i simpa cura ta Cana. Vedran ima dobar ukus s kime da se druži...
Dakle, Renata, mi smo se dogovorili s kime ću biti i piti u petak, dakle pazi me se :))))
...
Ne budem više pisao, i ovo pisah silom da ne promašim datum...
Nisam imao snage niti za update za Follow Me, no pošto je danas 5 godina od Seattle otiđite tamo i pohvalite Tamarin trud, cura je totalno zaslužila...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">