četvrtak, 28.10.2004.

Sevn Mysteries Of Chowiechanstvo

1. Da li Xena brije čkapi?

pitanje koje sam nekoliko puta bo postavio na iskonu no nisam dobio odgovor.Ljudi nisu shvatili da sam ozbiljan. Neki kažu da se nije jer nije bilo u to vrijeme depilatora, no ja tvrdim da ako je to činila, činila je po uzoru na crnogorske junakinje mačem iliti u najgorem slučaju satarom

2. Zašto ljudi jedu govna, kada je burek 5 kn?
Jedno od najčeščih pitanja u ovom našem primitivnom slavonskom kraju, a moram napomenuti da sam primjetio da je podrućje odgovora sirova filozofija, tako da ja kao jedan informatičar ne mogu ponuditi odgovor, nego ga moram tražiti od vas.

3. Zašto ljudi puše duhan kad nije zdravo, a niti ne lupa u mozak?
E ovo je još najveća misterija, pa čak i za mene koji nekad nam zapaliti, a nije mi svejedno jasno zašto. kontam, da bi bili face u osnovnoj školi, ali onda dalje ide pitanje zašto ne prestanu kasnije i tako u krug. Bolje puši travu, isto je nezdrava, ali barem udara u glavu i bude fino, naravno, puši se u društvu

4. Zašto se sve fine cure pale na debile?
Standradno pitanje nas jadnih geekova koji da krava nosi gaće ne bi čkapi vidjeli. Dakle stvar je u tome da oni njih sve više omalovažavaju, a one njih sve viže vole, i zato se mi moramo zadovoljavati sa lakim curama, umjesto da udovoljimo majci i nađemo joj finu "snahu"

5. Imaju li spermići možgane vijuge
neke vijuge sigurno imaju pošto tako vijugaju putem do željezničke, pardon jajne stanice, a kako znaju doći do tamo i kuda idu ako ne uspiju. Za to moraju imati neku moć, naravno osim one "razorne"

6. Zašto sarma ne leti?
Veseli spličani Đubrivo su tako nazvali svoj tejp no nisu dali kvalitetan odgovor, pa tako dam ako netko od vas zna, bilo bi lijepo kada bi pomogao zatiželjnicima da dodju do odgovora...Pošto već veliki mislioci iz Đubriva nisu mogli

7. Što je jeo Cruz u 123. epizodi, 4. sezone Santa Barbare
Da li je to bilo Vrhnje na maslacu ili Burek sa paštetom. To me mući već dugo, ali niti svemočni Gustoljub Pašalomaniljekivić nije mi uspio dati taj odgovor, no ako vi znate riješit će te jednu moju veliku misteriju i osvojit će te prvu nagradu natječaja "Gluhi slijepima" : Panoramnu šetnju Pevecovim robnim centrom po izboru

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">