srijeda, 27.10.2004.

evo me...

Evo mene, iako još uvijek uvijek bolestan na faksu sam. Imam demonstraturu, a ovo je bila prilićno brza grupa, pa tako da sada mogu nešto i napisati. Eto, grlo me prestalo, ali imam neki osječaj da me i ovdje pere temperatura, a i kašljem kao slon, no uporan sam u naumu da mladim studentima pomognem oko shvačanja gradiva ( moš si mislit što bi da mi nije plačeno 16kn školski sat, no moram širiti pozitivizam ). Skontao sam na blogu od Passengera da je napisao da imam dobru priću i lošu gramatiku. Pa jebem ti Vedrane, ako zbog neraspoznavaju č i ć za koje ionako nikad nisam mario, kažem da imam lošu gramatiku onda jebiga. Ipak mi je jezik uvijek išao, ali svatko nađe neku svoju boljku, pa tako i ja. Obečao bih da ću se truditi oko toga, ali pošto znam da neću nije pošteno da se igram sa povjerenjem svoga vjernoga čitateljstva. Kome se ne sviđa i kome baš silno upada u oći ne mora čitati, a ako kao Vedranu prića ipak važnija to cijenim. Eto toliko za sada, samo to htjedoh napisati i htjedoh se javiti. Ako imate nekih primjedbi javite se upravi pošte :)))...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">