utorak, 26.10.2004.

'bemti bolest

Opet sam se razbolio, eto što da kažem. Grlo boli za popizdit i nisam otišao ni na faks, a i cijeli sam u kurcu jer me to jako živcira. Uostalom kome ne smeta kada vam se svako malo skuplja pljuvačka u ustima koju trebate pljunuti ( a gdje, neću valjda lavor imati kraj sebe ) ili gutati. A kada gutate boli u pi*** materinu i tako sve u krug. Mračim, što reći više...
Razmišljam već neko vrijeme o tome da blog preselim na drugu adresu. Ovo "kosiljic" je nastalo totalno bez veze. Taj dan kada sam otvarao blog nisam nikako mogao smisliti mu neku ime. I onda odjednom komšija počeo kositi travu i padne mi kosilica na pamet, a pošto se ja često znam, šprdati i rijeći pretvarati u izgovor kako govore natiralizirani albanci ( za neupučene : nacija zaslužna množenje pekarnica i slastičarnica u hrvatskim gradovima, najpoznatiji pripadnici su Fatmir Vata i Ardian Kozniku, a još neki ih nazivaju šiptarima iliti šipcima ) i zezati se na taj način. I tako nastade ovo ime koje sam shvatio da je veoma glupo, štoviše blesavo, neinteresantno i prije svega debilno, tako da sada mislim otvoriti novi blog, još ne znam pod kojim imenom i prenijeti cijeli html dizajn, dakle ostaje isti blog, samo nova adresa, a ovo će ostati ovdje u slučaju da se netko zainteresira za moje stare postove. No ipak još se nisam odlućio za taj potez. No jebiga, ja sam jebeno ambiciozan čovjek i živcira me što sam užasno slabo posjećem, a meni neke bliske net osobe imaju materijala za cool listu, tako da vjerujem da je dio i u imenu. Dakle mora biti privlačnije ime prije svega. Opet ćete sada reći da nije važno koliko me ljudi ćita, no kao što rekoh, ambicozan sam i volim kada već ulažem trud i nešto pišem, da netko to i ćita. Vama koji ćitate se još jednom zahvaljujem, uz onu staru : Ekipa mala ali odabrana.
Nove pjesme za download nisam stavio jer nisam vidio da su stare komentirane, pa tako da mislim da su slabo i skidane, no ako netko voli to neka napiše i ja ću staviti nove, to mi najmanji problem.
I za kraj, imam jedno pitanje. Vidio sam da mnogi sada traže na googleu koji su najčešći izrazi, odnosno upisi u tražilicu preko kojih se došlo do njihovog bloga, pa i mene zanima gdje to trebam otići da vidim.Eto, unaprijed hvala.

- 19:27 - Say It If You Mean It (6) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">