nedjelja, 24.10.2004.

Bare, Septica, Pivo & Gužva iliti weekend report

Hm,da...eto to su bila zadnja dva koncertna dana na Ljetu s Osječkim...Što reći o njima...Petak bio odličan ponajviše zbog Septice i sedam piva koliko je moj probavni sustav probavio, a jučer nisam pio ništa, a svejedno bilo koliko toliko dobro, ovisno gledajući na to koliko pivo može biti dobro (mislim ono glazbeno, Hladno...)...
No da počnemo iz početka...Petak se očekivao biti dobar, i kada smo vidjeli najavu naravno da nam je prvo u pogled uletilo ime Septica, te je to ono što se čekalo i što uvijek vrijedi pogledati, a zadnji puta sam ih na UFOu gledao s udaljenosti od nekih 100m, tako da...I eto, spremili se mi van, čim stigli počeli piti, no morali čekati da prođu osječki Nomadi prije negoli je Septica počela namještati svoje instrumente...A onda su na scenu stupili Govnar Smrtee (Dubravko Mataković ne voli kada ga se kod spomena Septica zove pravim imenom, budući da svoju glazbenu voli odvojiti od crtačke karijere) i Bumušku Kušlu i zabava je mogla početi. Atmosfera je bila odlično i nabrijana no ponajviše zbog vinkovčana kojih je bilo u nemalom broj, a i nas nekoliko Osječana koji smo upoznati u rad Septice u prvim redovima nismo bili za baciti. Svirali su nekih dobrih 40min, a onda je bio red na Bareta...E tada smo nas trojica sjeli u auto ( s time da smo pokisli do njega ) i otišli nešto osmisliti, no pošto nismo uspjeli, nakon sat vremena gdje smo mali izvodili gluposti uz mjuzu Barry Whitea, vratili smo se na Bareta pred kraj, ubili još pokoje pivo i malo bacili neki šprd.
Idući dan je loše počeo. Oralno sam ostavio dušu u svojoj WC školjci i skupljao snagu za utakmicu koju sam imao u 5, no o njoj zbog duševne boli neću pisati. I tako nekako je došlo do odluke da odemo i taj dan. I bilo dobro, kao što rekoh koliko može biti. Gužva je bila totalno u redu, i iako svaki puta prije njihovog koncerta mislim kako se ljudima da slušati ih toliko puta, uvijek i meni budu dobri. No kod Hladnog piva je nešto čudno. Kada sam ih ja slušao ,iliti prije nekih 4-5 godina, onda je bilo nas sto u najboljem slučaju koji bi ludirali u prvim redovima, a jučer cijeli šator ludirao, bilo je i transparenata tipa "Mile ženi me", "Mileta za predsjednika i sl"...Što je najjadnije to su ljudi koji su ih počeli slušati nakon zadnjeg albuma i zato što su oni trend. No interesantno je bilo kada su počeli svirati Šank, prije nego krene pjevanje samo su prestali svirati i Mile je rekao : "Nadam se da su ovi svi novi fanovi naučili gradivo". No ipak, svirali su užasno malo starih stvari, a Šamar su odsvirali možda čak i cijeli. Sve u svemu, bend više nije što je nekad bio i u to sam se već uvjerio a sada potpuno. Postali su totalno Trendy, i ako slijedeći album ne uspije izgubit će sve sadašnje fanove, jer to su sve kao što već rekoh Trendy fanovi, a stari fanovi su ih već odjebali. No dečki, sami ste si birali to.
I eto, to je ovaj vikend. Prošao je dosta dobro i zadovoljavajuće, a i morao sam se ispucati jer idući vikend opet imamo LAN i ne idem van. Ah, eto takav je život jednog punkrocknarkogeeka...Uživajte...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">