četvrtak, 21.10.2004.

Pišem eto da pišem...

np Strike Anywhere - cijeli album Exit English
dakle, gdje da počnem...evo ovdje...upravo totalno krepan dođoh s treninga i opet sam zadovoljan svojim prikazom...Trenerov sin nije bio i ako opet u subotu on dobije priliku ispred mene zamračit ću i to prilićno, budući da je zadnja dva puta bio slab, a ja sam opet u formi tako da...
Ovdje koristim priliku da sve vas mone drage čitaće pozovem na Utočište forum da nam još malo oživi...Vjerujte, kada malo bolje skontate ekipu neće vam biti žao što ste tamo...
Ne mogu nikako doći do Ivane (one cure o kojoj sam pisao jedan veliki post), nikako da mi odgovori na poruke (3 u zadnjih 5 dana), i nismo se stvarno dugo ćuli. A ne želim ju nazvati. mislim si da je moguće da si je nekoga našla u Zadru, no naravno da joj ne zamjeram. Daleko smo, i mislim da bi i ja iskoristio priliku da mi se sada pruži sa nekom koja mi se sviđa. no eto, slabo izlazim pa i slabo upoznajem. A i dosta sam ipak mislio na Ivanu no eto...Možda me ona uistinu ne želi ćuti ako si je našla nekoga...Ma bolje da ni ne razmišljam o tome---
Eto, fuck, danas nisam bio na Belfast Foodu (koji još uvijek traje, tj vjerojatno je tek nedavno počeo) zbog nogoša, no gledao sam ih već 4 puta, a i još ću tako da nije neki bed. No idući četvrtak me nema, tada idem na koncert, to se ne propušta i obečajem vam jedan fini report s tog eventa. Dacho, jebeš školu u petak, ajd pojavi se da popijemo...Eh, da i moj je faks ima brucošijadu u Soundu...lol, zamislite da sam na to otišao...
Sutra je Septica, no predgrupa Baretu kojega ne mogu smisliti, pogledat ću njih, a onda nemam pojma što ćemo dalje, ma smislit ćemo nešto...Nakupovati se tamo piva po 5 kn i negdje otići. Ma mora biti dobro, a mogu i koju upoznati, no ne zamaram se time. Mi "geekovi" :) više mislimo na html, php, source, c++ i sl. Ajme, što sam sada ovdje nasrao...
Ma to je sve za danas, vidite da mi ne ide, ali eto, it inata prema nećemu što ni sam ne znam što je, morao sam nešto postati, pa evo...

- 23:41 - Say It If You Mean It (0) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">