ponedjeljak, 18.10.2004.

October Nights (iliti kako sam i ja postao pozer)

Da, dacho prijatelju, nisi jedini pozer na blogu ako upotrijebimo tvoju definiciju pozerstva...Naime, što je bilo reći ću vam sada...
Prije nekih 2 mjeseca ćuo sam za bend Yellowcard, no unatoć što su neki rekli da je dobar, rekli su i tipični Mtv punk bend, a to znaći naravno bezličnost i sve na isti kalup, kako bi rekli naši stari. No eto, u subotu vrativši se kući uletim baš na Tvu na Mtv video awards i vidim jedan punk rock bend sa violinom i ostanem bez teksta, bili su mi stvarno wau iako su Mtv bend. I eto tako, ja na jednom forumu na kojem znam da ima ljudi koji su to gledali pitam tko je to i saznam da je Yellowcard. Od tada se moje mišljenje o tom bendu u potpunosti promijenili i samo jučer sam skinuo s neta 6 stvari i postao ovisan. Jednostavno obžavam taj zvuk violine, a kada je nešto tako novo i inovativno ( violinu sam još ćuo samo u pjesmi Thursday - This Side Of Brithness ) to se mora ćuti. A ovi dečki uistinu imaju smisla, zvuka a i tekstovi su dobri, i eto baš se zadesilo da sam u jednoj Oktobarskoj noći ćuo pjesmi October Nighst i došlo je do još jednog benda kojeg slušam. Nice, što da više kažem na to. I eto, jedina loša stvar je što su čisti Mtv koji sucks naveliko, no mora biti iznimaka pa smo tako našli i njih, a ipak je rijeć o bendu koji je poćeo na Victory Records ako se ne varam, pa im je na neki način oprošteno...
A što sada dalje. Pa eto, nemam inspiracije ni volje ni želje da pišem drugi tekst o pozerstvu i sličnim bendovima, pa ćemo to još malo odgoditi.
Sada evo čekam ručak, nakon toga na faks, koji imam danas od 2 do 8. U četvrtak imam demonstraturu, a već sam si nabavio usb hard disc za tada, dakle bit će skinutih stvari, između ostalih Yellowcard, te napokon taj zadnji Rise Against, a bez brige ima i još stvari...
Htio bih napraviti trade listu, ali toga ima stvarno puno pa mi se ne da baš pisati, no obečajem da ću, kada mi se vrate svi cdići nešto iskombinirati, možda se i kod vas nađe nešto što ja nemam pa da riješimo neki trade.
Poćeo sam kemijati nešto sa organizacijom jednog koncerta u Os, dakle Rewind bi mogao dobiti jedan poziv, no kada budu imali barem 20 minuta svojih stvari, pošto u Osijeku nažalost večina ljudi popljuje bendove koji sviraju večinom obrade ili tuđe stvari bez obrađivanje, a ne želim prijatelju pozeru priuštiti neugodnosti. No taj koncert još neću, nego kada mi sjednu prve pare, tako da ne mogu otići u minus u slućaju da nemam platiti bendovima ako od ulaza ne bude dosta.
Eto, to je za jedno prijepodne jednog ponedjeljka i početka novoga tjedna ipak dovoljno, možda još nešto napišem navečer ako se dogodi što zanimljivo, ako ne ćujemo se iliti čitamo se sutra...

- 12:30 - Say It If You Mean It (8) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">