četvrtak, 14.10.2004.

Dacho, provociraš...

Upravo tako...Čovjek se čini se ne smije ni ulijeniti, a to što jedna samokritična osoba, neću vam otkriti koja :)))), sebi daje pravo da, unatoć tome što u zadnje vrijeme piše "sve lošije i besmislenije postove", ipak dalje i kritizira blogere, ćini jednu našpetu situaciju na ovome blogu...lol, zajebavam se lega...
Evo, da nešto velimo...Ma jednostavno sam prestao imati inspiracije za ovakve članke za ispiranje mozga, ponajviše moga, a onda i ostalog reading auditorija, morat ću puknuti nešto s temom, i mogao bih to već danas. Jednostavno, skontaš sam koliko imaš dosadan život, razmišljanja koliko-toliko razumljiva da bi bila podnošljiva, glazbeni ukus rijedak ali vrijedan, i tako slično...Sve u svemu, prije 50 godina bi sa 21 već bio oženjen, imao dvoje djece i radio kao pomočni radnik na farmi bršljana i visokokvalitetnih kukuruznih derivata, i uživao u životu koji je predamnom, dakle odgajanje djece, rođenje još dvoje, i udovoljavanje punici i puncu, i bio bih ponosan što sudjelujem u razvitku hrvatskog nartaliteta, ako bi bio vrijedan, možda mi i predsjednik postane kum jednom djetetu, prisjelo mu...I jebenti, mi se još onda tužimo na ovo što sada imamo. I kao najvažnije, ne bih imali komp, čovjeće KOMP...Umjesto bloga bi smo pisali članke za glas koncila i molili se da budu objavljeni, umjesto e-maila pisali bi smo pismo, koja bi pijani poštar nosio 3 dana prije nego ih izgubi, umjesto chata(koji ja ipak ne koristim) imali bi smo skupove u mjesnoj zajednici, koji bi se sastojali od rakijanja, kartanja bele, i natjecanja u zadahu, naravno pobjednik je onaj za najoučljivijim, a vi sada to shvatite kako hoćete. A LAN partyji, pa i zato ima zamjena. Naravno da svi znamo za igru "trule kobile", nadam se samo da se nije igralo kao goli, ako je onda smo došli do odgovora kako je došlo do popularizacije gay kulture. A forumi? Pa naravno, kao što je ovdje svako član nekog foruma, tada je naravno bio član ceha, i na skupovima se iznosilo mišljenje, jedino što tamo nije bilo moderatora pa su često proradile pumperice (ne, to nije ono iz čega se sipa benzin, Dacho :)))), ili u češćem slučaju vile, ili nedaj bože netko izvadi štapić dinamita i počne vikati : "Sada ću vam izbrisati postove, mater vam crvenu". Za ovo "crvenu" me ne morate pitati. Ni meni nije potpuno jasno o ćemu se to govorilo u to vrijeme, možda su majke tada farbale kose u crvenu. Šteta, do toga odgovora ne možemo doći jer su filmovi, a poglaviti oni domaći u režiji Antuna Vrdoljaka, koji se u slobodno vrijeme voli mještati u sport, bilo u crno-bijeloj tehnici, no bez sjenčanja, pa tako nisu ni postogli neku uspjeh. Izuzev Bitke Na Neretvi, koja je bila jedan od najskupljih filmova toga doba. Onima koji su je gledali sve je jasno kada vi de te efekte, i tu akciju u kojoj je korišteno brdo kaskadera, naravno ova rijeć "brdo" podrazumjeva prosjećnu visinu brijega u državi Danskoj, inaće zemlji poznatoj po dobrom pivu i nogometašima koji izgledaju kao mutant košarkaša i babuna na antibioticima...
Eto, toliko o onom starom vremenu, i eto, tako sam ja bez teme poćeo pisati o nećemu i došlo je do komentiranja informatike u starom vremenu, onom prije ohoho godina, kada se odlazak na wc ipak još uvijek cijenio, a i žene su bile vjerne, a djeca vesela i nekonzumirala drogu. Zato smo mi izašli takvi naočiti, spremni sve probati i prije svega lijepi, pametni, pošteni i svi nas žele. Samo ne znam žele li nas zatuči toljagom ili željeznim instalacijskim kabelom...
btw nadam se da ću sutra na koncertu upoznati Passengera i riješiti neku razmjenu cdova, a pošto je on Renatin lega, a ja moram njoj odnijeti cd valjda će biti blizu...Bemti lega, trebam ja nekih tvojih filmova...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">