utorak, 12.10.2004.

Nakon jednog dana...

Da, eto zadesilo se i to da će mi na kalendaru napokon biti jedan prazan datum, a to ni zbog kojeg drugog razloga nego zato što na net nisam uspio doći prije ponoći...A zašto, to se podrazumjeva. Ipak nisam pogledao Back To Future barem godinu dana pa se to moralo ispraviti. Iako sva tri djela znam napamet, posebno ovaj prvi, još mi nisu dosadili i mogu gledati taj film koliko god potrebno i uvijek jednako uživati.
Vidim da su pozitivne kritike za ovu pozadinu. Zahvaljujem, samo tražim još nešto dobro što će ići umjesto ovog narančastog i tada ću biti u potpunosti zadovoljan izgledom moga bloga, iako ne mogu reći da sada nisam. Gledajući što je sve prošao od početka, pa do sada. A i napredujem za faks, jer ipak će mi poznavanje htmla dobro doći u programerskom poslu. A još kada malo bolje skontam source code i počnem raditi neke gluposti. Sada bi bilo u redu napraviti nešto u flashu, pa ako je moguće to ubaciti na blog, a i volio bih imati slova uz cursor koja bi se micala zajedno s njim, morat ću vidjeti kako se to radi.
Nema mi ništa od DSLa. Čekao se mobitel račun i došao je prevelik tako da sam dobio decline, no ne bedira me to baš nešto posebno. Pogledajte ovo ovdje i bit će vam sve jasno zašto mi nije toliko bed. A i valjda će uskoro doći DCMov cabel, a i srećom oni imaju beskonačan flat tako da me ne bi bilo briga.
Sluša se upravo No Respect, neki ska punkeri. Dosta dobar bend, skinuo sam cijeli album i može proći, nije ništa iz vrha, ali zadovoljavajuće, imaju svoj stil i to je dobro, i pjesme su im raznolike. No sada čekam novi Green Day, strašno me zanima, kao i Rock Against Bush 2, nadam se da je bolji od prvog kojeg imam i jedna je totalno prosječna kompilacija.
Nisam već dugo zapalio ganju, a baš bi mi fino došlo. Mogao bih sutra nešto iskombinirati sa ekipom, a mogu i sa likovima s faksa, u svakom slućaju dobro bi mi došlo malo, a još više kada vidim ove listove sastrane na mome blogiću.
Što se tiće posla na GRadskom Radiu, to je bilo danas, i nisam otišao na audiciju, jer bio sam se raspitao kod njih, i to nije klasični posao glazbenog urednika, nego usput i voditeljski, a to me ne interesira, a i nisam baš idealan izbor za tu funkciju, niti se vidim na takvom mjestu, tako da jbg. Probat ću si naći nešto honorarno, pa ako uleti bit će ok, ako ne...ma nema veze...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">