nedjelja, 10.10.2004.

-=-lol-=-

Samo to mogu reći da sinočnje i današnje događaje...Naime, poćet ću s time da sam jučer napokon imao volje izaći, pa tako nisam dočekao ni poluvrijeme utakmice nego sam otišao baš kada smo poveli 2:0. Što je prvi "lol" podrazumjeva se budući da sam spomenuo utakmicu i o toj temi nije potrebno više ništa reći. Ne sječam se kada zadnji puta nisam gledao repku i evo sada kada sam prestao gledati ovu oni prime dva gola uz sreću da nisu primili još koji. Vani je bilo ok, malo sam cugnuo baš onoliko dozu koliko volim iliti 5 istovrsnih piva, a to znaći fina zuja bez sutrašnjeg mamurluka. Two Thumbs Up!
Inaće Big Brother baš ne pratim, ali koliko sam kontao i ponekad bacio pogled Krešo mi bijah legenda, vidi se po njemu da je pravi Junky i lik za zajebanciju, a nakon jučerašnjeg bijega mogu reći samo : Legendoooo. No sada više BB nije zanimljiv. Ustvari, što ja pričam, pa kao da je bio zanimljiv, lol još jedan...
Što se tiće utakmice, opet nisam bio u sastavu, nije lako kada ti je glavna konkurencija trenerov sin, ali imao sam onda verbalni delikt s trenerom. Inaće sam smirena osoba, ali kada puknem kao jučer onda ne bude nekome ugodno. A da se ne znam suzdržavati trener bi već dobio tu porciju prije godinu dana. Ali znate, to je užasno kada ekipa mene podržava, kada sam uistinu u dobroj formi i on stavi svog 15godišnjeg (da, dobro ste pročitali, 15godišnjak u seniorskoj ligi!!!) sinčića...lol, ali onaj gorky!!!
Do maloprije sam slušao ovaj zadnji Blink...Bah, bezveze album, ima 4 dobre pjesme, ostalo je za trashcan, pa se sada sluša Flogging Molly za oraspoloženje. Stara je opet histerična i samo kvoca za neke stvari, pa tako da danas pokušavam što manje biti u istoj prostoriji s njoj. Fucking PMS (jedan naučnik davnih dana izjavio da to znaći "Pizda mi suha"), izbjegavati delikte sa korisnicima navedene fizičko-psihičke pojave.
Za danas nemam ništa interesantno, možda negdje odem, zapalim neku frulicu, možda bacim neko kartanje, a možda i ostanem kod kuće ubijati vrijeme, u tome sam se ispraksirao.
Možda se ćini da sam ja neko mrtvo puhalo, ali tu kažem, Naprotiv, nego jednostavno sam osoba koja mrzi monotoniju, a moji su izlasci postali toliko monotoni da je to za krepat. Trebam nešto novo, a da nije neka teška droga. Ili neke caajke, ostale sve prijedloge prihvačam...

- 16:51 - Say It If You Mean It (1) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">