četvrtak, 07.10.2004.

Razlozi zašto pišem ovaj blog...

1. KONSTRUKTIVNO-LITERALNO ISPRAŽAVANJE - Tako bi to nazvao "onaj što koristi svaki puta krugi nick" i može se reći da je u pravu. Baš mi fino to dodje posebno ovako dok sam u formi za pisanje, a ako se nekome ne sviđa moj stil, smisao za humor ili jednostavno moji stavovi ne mora čitati. Donedavno mi je bilo bitno da budem čitan, no sada me za tu pojavi zaboli banana. Mislim da pišem dobro, pišem izravno iz mozga, najčešće bez stanki i mislim da ispadne ok, ja sam zadovoljan.A i ubijam vrijeme
2. EDUCIRANJE ČITATELJSKOG AUDITORIJA - O nekim područjima gdje imam znanje i misim da bi nekoga to moglo interesirati, kao što i ja volim naućiti nešto novo, a mislim da imam znanje koje bi nekome moglo pomoći. Već dugo nisam pisao nešto tako, no mogao bih uskoro. Za sada oni koji nisu neka pročitaju tekstove "Please Play This Song On The Radio, Part I and Part II, koji su pisani u osmom mjesecu
3. DA NEGDJE MOGU ISBACITI FRUSTRACIJE I JEDNOSTAVNO SE ISPUHATI - Srećom, nisam često loše raspoložen ili isfrustriran, i nisam žena da me pere PMS, no dodju i dani kada mi sve smeta i jednostavno na neke stvare koje inaće ignoriram tada reagiram. No bolje da to učinim ovdje na blogu nego negdje na licu mjesta gdje bi to moglo nekome zasmetati-
4. DA STEKNEM JOŠ NEKU NET EKIPICU - Nije da nisam zadovoljan sa mojim Utočanima no od viška glava ne boli, a i svako je pozvan da postane Utočanin klikom na link, morate samo imati određenu dozu spaljenosti i biti ono što jeste. Ekipa je u svakom slučaju luda
5. DA MI OVO ZAMJENI FANZIN KOJI NIKAKO DA NAPRAVIM - Davnih sam dana htio fanzin, no eto uvijek je presudila lijenost, no evo obečajem da će te uskoro ovdje imati priliku pročitati i intervjue sa nekim bendovima i na tome sam počeo raditi. Kada već nemam fanzin, mogu ovdje stavljati svoje članke, kolumne i intervjue...
6. DA ZABAVIM SEBE I DRUGE - Nije li to najvažnije na netu? Meni je net večinom za zabavu, osim kada trebam nešto za faks ili slično, i tako je meni i pisanje na blog zabava, a ako je nekome zabavno čitati moje tekstove, to mi je motiv više da nastavim sa ovime što radim. Nemam puno čitatelja, ali kao što bi naš trener rekao : "Ekipa mala, ali odabrana", i ja sam sretan jer svi vi koji me čitate i komentirate ste super ljudi, i među vama nema iznimaka...

P.S. Za sliku, nisu li preslatki?

- 23:33 - Say It If You Mean It (6) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">