srijeda, 06.10.2004.

~o~Estampida~o~

Evo, danas sam bez kvalitetne ideje za naslov posta, pa evo imena jedne pjesme od superultrafantastikogenijalnog benda Ska-P, jednostavno ih uživam slušati, ma bemti otići ću im na koncert jednom...
A što ima novo? Danas bijah na faksu obaviti neke posliće pošto nisam imao ništa predavanja, ali eto lagano se vežem uz faks i uskoro ću postati Geek, i voljet će me mlade pametne curice koje čiste godine već u šestom mjesecu...Fino je biti s takvom, onda ima cijelo ljeto za druge stvari...lol...Ma ne najozbiljnije, još mi faks ne ide na živce, a prošlo je već 3 dana, od toga jedan štrajkom. Totalno ok, dakle u prvom semestru još samo 72 radna dana, dakle još 24 puta toliko...Ma mogu ja to...:)))
Na dnu ovog narančastog dijela, tj u četvrtom boxu stavio sam linkove na neke svoje sličke, pa ako netko voli imati vizualni zapis u glavi onih ljudi čija "djela" čitaju, a ja poznam neke takve, onda je došao na svoje. Samo se nadam da se nećete previše uplašiti, ja sam se nedavno navikao na sebe, sada se mogu mirno gledati u ogledalo bez straha...Srećom na slikama nisam samo ja, iako sam na svakoj, pa će te moći malo odvratiti pogled na nekima.
U Osijeku još nikakve najave nekih punkić koncerata, ali zadovoljit će me ovi u sklopu "Jesen Uz Osječko", samo ne znam hoću li moći na Septicu zbog treninga u dvorani...Bumo to još "ovaj krepil koji stalno uzima druge nickove" i ja dogovorili. Kada smo već kod treninga u dvorani to nam počinje sutra...
Zamislite, naj legica mi upisala medicinu, imala tek jedan dan predavanja, a već danas mora cijeli dan ućiti...Ne kontam, jel to stvar u takvom faksu ili je ona već pukla...Morat ću vidjeti što o tome kaže druga medicin-brucošica Miss Vain. Kada smo kod blogera, dachu je pukla spika da više nije interesantan i da loše piše. Pa dobro, svatko ima svoje blackoute, no ti lega pišeš totalno u redu. Nisam trebao biti o onome "silom humorističan", on si je umislio da spada u tu grupu, no slušaj prijatelju : NE SPADAŠ!!!
Nisam dugo čitao (nekih 3-4 dana) houpi, pa evo budem sad posjetio nju, a preporučim i vama.
Što se tiće posla na gradskom radiju, pripreme se lagano vrše, slažem neku dobru spiku i imam velikog entuzijazma da mi uleti taj posao. Joj, to bi bilo fenomenalno.

np Ska-P - Planeta Eskoria
, jednostavno ih ne mogu prestati slušati, još da znam taj fcking Španjolski sigurno bi mi bili još bolji. Bas je strašan u ovoj stvari.
Jučer nam na treningu odletila lopta u čempres, ja ju nađem, damo ovima na izvedu korner, kada skontamo da to nije naša lopta. Onda je po načelu "finders-keepers" pripala meni i onom sa nickovima, a baš mi dobro dodje, još i odlična adidaska...
U zadnje vrijeme sam skontao da baš mogu pisati kada počnem, samo se nadam da ne pišem gluposti i ne izlijevam iz šupljeg u prazno, a uistinu otkad pišem blog još nisam imao ovakvu seriju bez propuštenog dana, a i vjerujem da će se nastaviti.Uživajte mi...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">