utorak, 05.10.2004.

Ma zamisli ti njih...

Baš tako, drugi dan faksa već štrajkaju...I kako da meni sada ostane živjeti moj teško stvoreni entuzijazam za faks? Ma neka im, samo da ne bude dugo, ne mogu vjerovati, ali meni se studira, pa eto dok me ne prođe bolje da postoji...Zamislite, jučer sam bez beda na faksu bio od 8 do pola 3, tj bed je bio od 8 do 9, ćekajući pauzu za kavu, ali nakon toga je bilo sve ok...
Zatim, zahvaljujući meni vrlo dragoj blogerici (a to je postala za rekordno kratko vrijeme) fruli mira, prijatelji po karakteru slićne meni druge drage blogerice miss vain i njenih postova i razmišljanja i mene je pukla sentimentalna faza, pa tako da slušam ljubavne pjesme, malo punky ljubavne, a malo i druge, večinom rock, kao što mi sada predivna balada Parnog Valjka "Vrijeme ljubavi" :

Ako si od crnog vraga,
što je tako, tako slatko,
ako si od samog Boga,
zašto traje tako kratko

Ajde da se vratim na uobičajene teme, nakon što sam pustio malo nešto iz duše. Upravo mi je mama u sobi i histerizira. Ova moja soba iz nekog razloga njoj stvara nervozu i sada joj naime smetaju moji klikovi kojih pored kreveta ima nekih 7-8 komada.bah, sreća ne gleda što pišem :)))
A meni druga u zadnje vrijeme draga blogerica machorica :))) i problema sa cimericom koja ne podnosi dim cigarete i prema opisu meni se ćini kao mrtvo puhalo...Bez brige, već je dobila moj savjet, mislim da frulica tu može sve riješiti. Taj bi dim cura podnijela, a onda mislim da joj dalje ne bi smetao dim. A ako ne ide tako, što drugo nego udariti diktaturu. Postaviti joj pitanje tipa : Na što je bio razaper Isus? i kada dobiješ odgovor pitaš ju : A zanima li te kako je to biti razapet na onu banderu tamo lijevo? Mislim da bi prestala gnjaviti...Nema tu cici-mici, to treba ići džonom...lol
np Bijelo Dugme - Selma mi sada svira, no sviđa mi se i ona verzija od Red Influence gdje pjeva Dado Topić, ta mi možda čak i bolja...Kad smo kod Dade, dugo nisam slušao Time, dobro bi mi došlo...
U idući ponedjeljak idem se na Gradski Radio javiti na audiciju za posao...Raspisali su za gotovo sve, ali ja idem probati za glazbenog urednika, ako nije potrebna i naobrazba nego samo znanje na kompjuteru i mikseti, te poznavanje glazbe, mislim da bih vrlo lako mogao uletiti na taj posao, a to bi mi došlo fenomenalno, a i inaće volim silom ljudima puštati glazbu...:))))
za kraj na winampu my favorite domaći bend Animatori - Male Curice, bio sam presretan u Velikoj kada sam ćuo kako su Six Pack fenomenastično obradili Anđeli nas zovu da im skinemo krila... U to ime kao slika posta evo jedna slika anđela...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">