subota, 02.10.2004.

Mi LANirali, možda ću i danas

Eto, jučer bilo fino...nas 6 kompova kod Senseia i cijelu noć CS na lanu, bilo fino...Oni su još tamo, no ja morah donijeti komp kući jer moja majka (iliti stara) mora raditi, jer njen knjigovodstveni posao se također nalazi na mom svemočnom stroju (ma kome ja mažem oći, imam govno, kantu iliti jednostavno olupinu, ali glavno da radi i služi moju malenkost). Danas u 18 imam utakmicu, tj onaj što za nickove uzima imena stripova i ja, njega sam ove godine doveo u momčad kao pojačanje. Ispalo je da je on kao Ljubojević Dinamu, promašena akvizicija :)))) :p. Danas se nadamo pobjedi nakon dva uzastopna poraza i to bi bilo melem, onda budem otišao van večeras a ne na lanisanje, a i ne bi mi bilo pametno još jednu noć visiti do jutra, a faks za dva nepuna dana, a u mome postu otprije tri dana sam napisao da se uozbiljavam, dakle faks na prvo mjesto, odmah iza nogometa i izlazaka :))) lol, šalim se naravno. A možda i odem i danas lanisati, ali ne budem dugo, bumo sve to vidjeli i skombinirali.
np Red Union - Drink Up
Što je još novo u mene u ovih dan i pol otkad nije bilo posta? pa ništa, osim što se čini da sam svakim danom sve gluplji, nadam se da se to ne vidi i u postovima, to bi mi bila utjeha i smjernica za budučnost, ipak ja moram biti inžinjer informatike. ALi sada dolazimo do pitanja kako bniti inžinjer informatike a ne biti geek. No dobro, o tome budem pisao drugi puta, neću sada zamarati moje sveopće čitateljstvo nećim takvim, a i treba mi mjesta, kao pravom Geeku (Help me God, I am becoming a geek!!!). Ma ne budem ja geek, ipak sam još uvijek preaktivan da bi bio nešto takvo, mora kod mene biti muvinga (e ovo mi kao onaj vic sa partijanerom i zlatnom ribicom) i tutto finitto.
To je sve za danas uz himnu Red Union - The Partisan

P.S. ovaj pas sa slike se zove Peachka, to sam otišao na google pretragu slika i iz zajebancija napisao Peachka, kada ono ulete mi slike toga čukca što ga slikala njegova familija, funny

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">