petak, 01.10.2004.

10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1...

Poćeo je veoma značajni mjesec listopad...
A po ćemu je on to značajan osim po tome što dolaze poslije Rujna? E baš po tome, što više nije rujan i što počinje telefonski i mob račun od nule...A vjerujte prva polovica devetog je što se tiće moba bila paklena, pa sam smanjio...Molim se da račun bude ispod 250kn.Iako i ako je preko 200 nije dobro, no to je ipak realnom nakon pijanki u Dalmaciji i zvanja svakodenvno ljudi u 3 sata ujutro mrtav pijan.
No dobro, kao što rekoh to je iza nas, a sada ono dobro u ovome mjesecu. Pa počinju predavanja. Sada će neki čudno pogledati, pomisliti da sam neki geek koji je ovisan o učenju i slušanju predavanja iliti kratko Ovisan o ispraznom znanju, no nisam. Ljudi moji, ja vam spominjem one spodobe na dvije noge koje se u civiliziranom svijetu nazivaju brucošice, a neki ih zovu još nekim veoma maštovitim imenima kao što su : Božje ovčice, Svježe meso, Milodari, Brusilice(ovako ih zovu geekovi iz prvih klupa i svaki puta kada to izgovore slijedi Beavis & Butt-Head smijeh 2 minute), te meni najdraže i onako kako ih ja volim zvati : Žrtve Sistema.A kao što spominjah i ja sam opet brucoš...khm-khm.I eto, tako to, osim toga u Listopadu mjesecu 30% mojih prijatelja ima rođendane, dakle pijanke su tu pred vratima,a ne treba nam oktober fest gdje za jedno pivo daje 50kn iliti 7 Eura, a još ne možeš niti kriglu ponijeti kao suvenir. Bit će mamurluka, u svakom slučaju. Osim toga, počinje nam i nogoš u dvorani, uletit će DSL, Osijek će ostvariti pobjedu nam Dinamom u Gradskom Vrtu, ja ću biti izvučen za najslabiju kariku i tamo im dići pare (molim bez posrdnih komentara, čovjek se uvijek smije nadati, zna se što je ostalo u pandorinoj kutiji)...
Zatim, stranica Utočišta početi će se intenzivnije raditi (Sensei čitaj ovo, rugoba jedna lijena), a Forum već radi pa eto možete se ulogirati i nešto pisati...Za kraj ovoga posta budem još iskoristio priliku da napišem da napokon ja i Corinthian nabavismo Flogging Molly, yipppppi!!! Sada još samo da dobijem one f-king Rx Bandits i ja sretan...Pošto ovo pišem u ovo vrijeme tokom dana možete očekivati još jedan post pod ovim datumom, pa eto...tipkamo se...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">