utorak, 28.09.2004.

Treća Sreća

Lijepa vijest pojavila se na portalu Index.hr, a to je ta koja se odnosi na trećeg GSM operatera, koji će najvjerojatnije biti Švedsko-Hrvatski Konzorcij "Treća Sreća". Budući da su jedini kandidat, ono velika zainteresiranost za hrvatsko telefonsko tržište. Ono najzanimljivije piše na dnu toga teksta, a to je to da se švedska tvrtka Tele2, koja ima 51% udio u konzorciju, oslanja večinom na građane i malo gospodarstvo, te obečaje vrlo povoljno telefoniranje, a cijene mobilnih usluga kod njih bi bilo manje za 20-50%...Bilo je i vrijeme, jer ovom našem HTu ništa za vjerovati, jer u svakoj njihovoj super ponudi nađe se neka mučka, a ovo bi mogla biti prava stvar.
I što ja još mislim o tome. U svakom slučaju super, jer naravno nda bi trebao pojeftiniti i internet, a to je ono što nas najviše zanima. Sada sam još više u nedoumici da li uzimati DSL, jer i tu može biti HTove mućke...Ali, i tu opet postoji pitanje da li Treća Sreća iliti Tele2 biti i internet provider.Mislim da ću uzeti DSL, pa i ako ovi budu imali nešto povoljno, onda bih izdržao dok mi ne prođe godina dana DSLa i onda prešao kod njih. U svakom slućaju vjerujem u njih, baš su mi uljepšali dan...A moralo bi tako nešto biti pošto je u pitanju firma koja se telekomunikacijama bavi 23 godine i sudjeluje u telekomunikacijskom sustavu u 24 europske države...Mi bi smo bili, nadam se sretna, dvacetpeta
Što da još kažem? Pa ne znam, ako nekoga zanima neka provjeri na news portalima i tamo će vidjeti sve, a ovaj moj post više se može opisati kao neki kratki post potpore novom operateru.

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">