ponedjeljak, 27.09.2004.

Voc Nju Et Mi...

Junkies Running Dry

Eto, u mome dosadnom životu nadje se i nešto za napisati o njemu...Iako će ovdje biti dosta sporednih likova koji jesu moj život, ali ga ne žive, samo imaju dosta vanjskog utjecaja na njega. Inaće, sa čime da počnem nego s onim jutarnjim. Budila me poruka u 9 sati od prijatelja koji se jučer odselio i kojem sam pomagao seliti, da ga nazovem na neki broj da vidi da li radi. Popizdio sam i pokušavao još pola sata bezuspješno zaspati, nakon čega sam ga ipak nazvao. Naravno, nije me trebao ništa no dobro. Nakon toga se ćujem sa svojim najboljim prijateljem, koji mi je i krizmeni kum (na komentarima na ovom blogu Corinthian) i kaže mi da je pao ispit koji mu ovisi o tome da ima uvjet za treću, btw još tragičnije kada se zna da drugu godinu ide po drugi puta. Onda još tragičnije, sidjem dole, mama mi nešto prića o Big Brotheru. Ja spomenem onu čelavu frikaću i počnem nešto o njoj, kada moja stara očekivano : "Ona je frikaća, ali je barem apsolvent i završit će fakultet". Nakon toga tajac i moje isključivanje iz daljnje rasprave. Odem onda u videoteku, a ja kao mulac baš nadjem dan i vrijeme koje se zove ponedjeljak ujutro da uzmem neki film. Naravno to je vrijeme kada još ništa od valjanog nije vraćeno. No slučajno vidjeh The Italian Job koji još nisam pogledao i hajde da pogledamo i to. I bi dobar. Edward Norton i Seth Green na visokoj razini, i predivna Charlize obija sefove, mljac. Onda sljedio ručak i malo švrljenje po netu, ništa posebno, samo da vidim šta ima tamo gdje nisam dugo bio, i da se uvjerim da nemam komentara na blogu. Nevažno! Onda odlazak kod Corinthiana, igrali Magic, on složio neki bezvezan deck, no posrećilo mu se pa je sredio moj "veličanstveni" kako mu ja volim tepati. Nakon toga trening, vraćanje kući, malo baciti look na TV, baciti neku spiku sa starcima i to je to. A kada završim ovo idem igrati Desperadose. Ima toliko starijih odličnih igara koje nisam odigrao, a to je jedna od njih. Btw, skinuo sam cijeli album od Spitfire. Rusi, prže ska punk, jako su mi se svidjeli i preporučujem svima. I moram već nabaviti te RX Bandits, zamraćit ću. Eto, to bi bilo to za danas, sutrašnji će mi post valjda imati neku temu, a tko zna, taj bi se post mogao ćak možda desiti u roku nekih pola sata ako mi pukne neka tema. No važno da sam sada nešto napisao kao što bi se moralo piati na blog, i mislim da nije loše ispalo, no neću to prečesto raditi, blog bi mi mogao postati premonoton.Onda bi ga ćitao jedino Passenger, on voli monotone stvari kao što su Tool, Deftones, Incubus i slično. Šalim se stari, nemoj zamjeriti...

- 23:51 - Say It If You Mean It (4) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">