petak, 24.09.2004.

Bemti' Kišu

U naslovu možete vidjeti razlog zašto večeras nisam izišao nego sada ovdje pišem post...Bio bi ga napisao već i prije no cijeli dan se nisam mogao spojiti na net, kao i svatko tko ima CARNet...I tako, sada eto nemam volje za recenziranje filma, jer to sam mislio preko dana, no iz već navedenih razloga to nije bilo moguće. No mogu malo pisati o kiši koja me gnjavi i zašto nisam izišao...Ionako u većni slućajeva vani bude bed, a društvo mi je bilo kod mene od popodne do maloprije tako da mislim da sam dobro proveo petak...No sutra budem izišao, morat ću ubiti tugu nakon još jednog poraza. Ma šalim se naravno, sutra ću biti u formi, vjerujem u sobi, a kada sam u formi i kada finom startam sa obranom-dvije onda nema zime...
No da se vratimo na kišu. Zadnji puta sam po kiši bio vani kada je bio onaj koncert u sklopu contesta i tada sam što sam malo izišao pišati pokisao ko' šlapa...A i mislim da je baš fin osjećaj kada sjediš, pišeš blog, slušaš Ska Ringišpil - Robot, a kroz prozor ćuješ kišu kako ti lupa po terasi...Ah, predivno, sigurno mi bolje nego onima vani.
Eto toliko za danas od mene, uz vjeru da sutra neće biti kiše, te da ću napokon fino izaći,a možda i zapaliti pravu frulu, jer još od prije dalmacije imali smo samo homegrown i tako sve do nedavno...
Do sutra, uživajte mi...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">