četvrtak, 23.09.2004.

We Rise Again and Again

Evo, nakon nekoliko dana bez neta opet sam nazad...Jednostavno, previše se virusa nakupilo, a pošto mi i stara radi na ovom kompu morao sam čekao da ona obavi posao i arhivira podatke, pa da se ja mogu vratiti, tj formatirati komp i početi sve ispočetka...No sada sam malo sredio stvar i njoj napravio njenu particiju od 1gb koja će joj ostajati, dok ću ja svoje po potrebi formatirati...
A što ima novo...Pa ništa posebno, u subotu smo u ligi doživili poraz od Livane sa 5:2, i kriv sam kod dva gola...fino, srećom mjesto u prvoj postavi još uvijek imam što se vidi na treninzima...
Što se tiće nekih svirki još uvijek nisam ćuo ništa novo, tako da...
A što se tiće novosti, opet me uhvatila ovisnost o videoteki, te neprestano uzimam filmove na DVDu, a divX sam malo odjebao, Dolby je ipak Dolby i fino je imati ugođaj. U suitrašnjem postu ću recenzirati najnoviji film Tim Burtona "Big Fish" koji baš zbog toga što je u pitanju Burton nisam htio gledati na divXu nego ćekao DVD i film je uistnu predivan.
Od glazbe nisam nabavio ništa novo, osim full mp3 collection Bad Religiona na dva cda...To je ok. No samo čekam onaj ludi DSL, ima da mi kablovi eksplodiraju od downloada u onih prvih besplatnih 3 mjeseca...
Eto, to je za sada to, no glavno je da sam se ponovno vratio, nadam se da više neće biti nenadanih dugih izbivanja...

- 22:48 - Say It If You Mean It (1) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">