petak, 17.09.2004.

Os scena na godišnjem odmoru?

kljikni me i odvezi se na finte.net

Strike Anywhere - Sunset On 32nd Avenue...Eto baš dobra stvar za početak novoga posta na ovome mome blogu. A pišem nešto zato da mi prodje brže vrijeme dok krenem negdje van. No dobro, zanemarimo to zašto pišem, važnije je što ću pisati. Znate, prilično me zaintrigiralo jedno. Zašto u Osijeku nema koncerata, osim metala, koji se nešto razbacao te se sada prave i velike svirke. U Osijeku je Klub Mladih organizirao svako malo nešto, no to je bilo vrijeme kada sam i ja bio tamo aktivan. Zašto sam otišao od tamo nije važno, duga je prića i neću vas time zamarati. Argies su bili u sedmom mjesecu, bio je u Bastionu koncert za contest, ali osim toga ništa. Prićalo se o dolasku Ska Ringišpila (nabavio cd, još su mi sada bolji nego što su bili u Velikoj), o Rijećanima, Mađarima i sl., no ništa od toga. A što je s klubom ne znam. Mrak iz GTŽ je tamo dovodio bendove, ja sam dosta radio na tom planu oko organizacije i sl., no sada niti jedan od nas dvojice nije tamo. A klubu je to bilo isplativo, pa ne kontam zašto nešto ne organiziraju sami. No, eto, to je jako sjebana ustanova pa smo zato i mi iz punk krugova ošli od tamo. Razmišljam da se opet aktziviram i pokrenem nešto, no eto, ne znam kako će me gledati, jer sam nakon jedne svađice samo otišao kao da ništa nije bilo,no nikad više ušao tamo, a to bilo u prosincu.
No, možda sada krenu svirke u Westu, nadam se da će Suza poraditi nešto na tom planu pa da ćemo napokon moći negdje otići i uživati u svirci barem dva puta mjesećno, ili 3 puta u dva mjeseca, ni to ne bi bilo loše...Dok se nadam nekom boljitku mogu samo pisati ovdje...Eto, bendova u gradu nam ne fali, ljudi iz krugova koji se vrte oko te glazbe isto ne fali, dakle fale samo koncerti i neka slićna okupljanja...Prije 5 godina kada su isto kao donedavno stalno bile svirke scena je umrla, ali tada je nestalo bendova, a sada to nije slućaj, dakle u skoro vrijeme vjerujem u nešto bolje, a do tada ću, kao danas, izlaziti bez plana, pa gdje završim. No eto, zna biti dobro, valjda će i danas...

- 20:17 - Say It If You Mean It (3) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">