utorak, 14.09.2004.

How old am I, exactly?

Evo, prođe ponedjeljak, prodje i utorak...Primih 29 rođendanskih SMS poruka, i time sam zadovoljan, dovoljan broj ljudi misli na mene, a još ako ubrojimo i pozive ili poruke na icq dodjemo do broja 40...Dakle, ja sretan što se toga tiće...No dobivao sam primjedbe od ljudi da izgledom sam kao da imam manje od 21, no jućer mi je Dacho preko icqa rekao da zvućim mlađe...Pa po ćemu to? Ja sam se odmah poćeo vaditi na to kako se znam postaviti u spiku sa svakim, pa da bi možda na netu neki 40godišnjak možda pomislio da i ja imam 40...Ma kome ja mažem oći s time?Istina, djetinjast malo jesam, ali imam dovoljno ozbiljnosti da ju ubijem i da nađem simetralu na 21. Kada imam bradicu nitko me ne fula, svi mi toćno kažu, ali kada je obrijem cure u kladionici pitaju imam li 18...A one na granice te iste godine...Pa ljudi moji, nije mi tu baš nešto jasno...Možda zvućim bjesno? Ne, nije to, nego jednostavno mi je to ćudno zašto me smatraju mlađim...Ponekad to i godi, ali ponekad se osjećam tako bezveze...Možda je stvar u ovome mome antifabularnom stilu pisanja ili nećemu?Ajde, ako netko konta u ćemu je stvar neka mi da komentar...Ja više neću pisati o tome...Nego ću poslije ponoći (koja je već prošla, ali ovaj post se piše pod utorak) krenuti sa nekim manje čudnim i spaljenim postom...I pokušat ću se, da se tako izrazim, fabularizirati...

- 23:59 - Say It If You Mean It (6) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">