subota, 11.09.2004.

3 godine od...

...zna se ćega...Hm da, baš prije 3 godine su u malo veći sukobić upale dvije najodvratnije, najsmrdiljivije i najbezobzirnije grupice ljudi na svijetu : Amerikanci i Islamski ekstremisti...I da, eto koliko god da mi drago što su Amerikanci kao država tada dobili do pi***, toliko mi žao onih poginulih ljudi, a još mi više žao zato što nisu istrijebili sve te islamske idiote, pa mi moramo gledati što oni sada rade po svijetu...Da se razumijemo, ja sam čisti pacifist, ali kada netko radi tolika sranja i ja zamraćim kao što sam zamraćio nakon ovoga u školi na prostoru bivšeg SSSRa...Pa ljudi moji, kada će tome doći kraj? Nikad ćini se, ili dok ne dodjem ja na vlast i sravnim sve muslimanske ekstremiste sa zemljom pa neki Jakov Sedlar ili nedajbože Đelo Hadžiselimović snimi o meni film slićan aktualnom uratku njegovog idola Michael Moorea.Naravno, ja nisam American Idiot u globalu kao GWB, ali skontao sam da bi i ja postupio jednako na njegovom mjestu što se tiće napada na te bolesnike. Eto, ja malo isfrustriran ali što se može, smije se to zadesiti i meni, a gdje ću najbolje izbaciti frustracije nego na mome blogu...
Uh, vjerovali ili ne sada mi lakše, a opet mi u pozadini prži American Idiot, pa idem pljuvati i po najpoznatijem AI(ne mislim na umjetnu inteligenciju). Eto, prošle skoro ćetiri godine otkako je Teksaški jahać na ćelu Amerike, neki ljudi bi rekli i svijeta. Ćovjek možda i je napravio koje dobro djelo, no u svijetu je poznat samo po sranjima, a to mi je dovoljno, tako da ne bih ni tražio nešto pozitvno o njemu. A i lijepo je imati totalno loše mišljenje o barem nekome.I tako eto, izbori su skoro, Bush tvrdi da ima više od gosna Kerryja, koji mi također nije simpatičan, ali barem je demokrat pa prolazi...Ostali kandidati su tu eto da se koji puta uslikaju sa njima dvojicom te da se poslije mogu kurćiti da su se rukovali sa predsjednikom (prisjelo im dabogda!). Dakle, šteta što svijet ne može glasovati u izboru za Svjetskog policajca, onda bi dragi Đorđe izgubio, no ovako će nažalost svijet strepiti da li ćemo još 4 godine slušati kako Bush pada sa konja i bicikla, slika se sa Kaubojskim šeširom i kravama, te kako svako malo naredi da se ubije koja tisućica ljudi, eto tako da se popravi prirodni prirast...Nadam se da neće pa tako i ja podržavam AntiBush kampanju...I jedan velikom broj Amerikanaca je izjavio : "Ja nisam za Kerrya, ja sam Anti-Bush"..Eto, u toj prići i ja pronalazim sebe...

- 14:59 - Say It If You Mean It (7) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">