subota, 11.09.2004.

I ja se vratio...bloganje se nastavlja

na linku je baza viceva...enjoint

Da, baš tako...Evo i mene nazad, iako sam dobio samo jedan poziv da pišem opet, no kao što rekoh dok imam ijednog čitatelja pisat ću...
Eto što da kažem...Došao kući jučer, naspavao se kao ćovjek, a danas sam spreman za nove sportske (počinje mi liga, imam utakmicu u pola 7) i radne (pijanka navećer) pobjede...Eh, da što htjedoh reći.Hm, da GREEN DAY - American Idiot je nešto genijalno...Bude li cijeli album takav bit će to milina za slušati. Jedina stvar koju sam jućer ućinio nakon što sam došao je da sam ju skinuo jer ipak se to reda radi mora imati, a ono : Genijalno!¨Hoćemo cijeli album! Bush sux mnogo!
Eto, nakon što sam izbacio malo glazbenih frustracija i svira mi na winampu Makeshift3 - One Time mogu pisati nešto što sam htio, a nisam ipak htio ništa tako da mogu nastaviti baljezgati...Ustvari, budem zatvorio ovaj ćlanak i napisao drugi koji će imati svoju temu...Evo idem, samo što nisam...
A sada evo dok biram neku sliku koju ću staviti na ovaj ćlanak iliti post u pozadini, tj ne baš pozadini pošto je dosta glasno, prži Amanda Woodward - La Decadence...Evo pronašoh sliku, ali naravno da se sporo otvara pošto radi i soulseek...E da, aDSL mi se još ne može uvesti, jer u moj kvart Retfalu nije još stigao digitalni kabel...Nadam se da će do 1.11. kada prestaje ova akcija za bespla uvođenje biti sve rješeno te da ću dnevno downloadati po 4-5 albuma...jedva čekam...A sada svira Ska P - El Nino Soldato...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">