četvrtak, 02.09.2004.

... iliti "znakovite tri toćkice"

Evo, ovaj puta sam prije postanja ovog istog posta stavio cijeli tesks na copy za slučaj da zašteka, no ipak se to dogodilo...no eto,danas sam nekako dobre volje pa budem ponovno sve napisao...Uostalom napisano uvijek može biti samo bolje, pa ovo niti nije toliko dokle...
Dakle htjedoh pisati o proteklim danima, pa budem nešto napisao
-KAda stigoh ovjde, odmah prvi dan moj bratić uzeo mercedes od šogora iliti muža njegove sestre iliti moje sestrićne i idemo malo popiti nešto u Bašku Vodu (ne, Bašku vodu nismo pili)...i eto tako, tamo bilo fino, on ja i još jedan koljega malo popiti i tako...bilo fino, a i bratić mi je doktor za voćnju u pijanom stanju...A i uvjeti mu odgovaraju...Prazna cesta koju inaće zna žmirećki...
-Idući dan odlučismo ne iči nigdje, da bi nam sutrašnji dan iliti subota bila luđa i da budemo spremniji na sve napore. I eto tako, došao sa skuterom jedan njegov drugi koljega kod nas u Duće, i tako sjedimo mi na svježem zraku, kada mi bratiću pukla ideja da odu u Omiš, no ja odustao i ošao leći...Epilog njihovog izlaska znaći : Bratić odlučuje skuterom po tobacco na benzinsku, putem gubi kontrolu nad vozilom i završava tijelom na užareno betonu...Posljedice bijahu oderano koljenju i nožni prsti, i još dosta masnica, no njemu najveći bed što je oderao japanke...Svašta
-I tako, sada kada on ne može još neko vrijeme voziti ja se morao za izlaske snalaziti sam...No eto već idući dan imao sam izlazak sa mojim dragim NighST forumašima i bi dobro...A sa Tonyjem iliti Colom sam izišao i idući dan...i bi dobro...malo ušminkereno ali dobro...Nisam se puno tužio...
-Jučer sam kupio neku masku za ronjenje pa sam cijelo popodne išao na školjke i bi i to dobro...Puno je bolje od brčkanja, plivanja ili slično, no od picigina u večini slučajeva nije...Dobro je ovo van sezone, nema gužve, nema puno stranih jezika, a i bolje se zabavljam sa domačima ovdje...
-No jučer navećer napokon spustismo bratića iz stana preko ceste dole na plažu na pijanku koju ja organizirah...I vjerovali ili ne,i to bi dobro...Bili i pili do negdje 4 ujutro, a i ostalo ćak još cuge pa bumo nastavili danas...Fina ekipica, baš bude ugodno...bratiću sam obečao standarno budjenje na silu,ovaj puta u podne, stilom koji samo moj mraćni um može proizvesti, no eto, ipak još nisam...malo i ja moram pokazati sažaljenja prema čovjeku nadimka "Onaj koji pada sa motora iz čista mira"...lol
-I da, prema postu možete zakljućiti da sam razradio tipkovnicu, sada prihvati svaki puta, samo ju moram malo jaće udariti...hehe...
Eto, to bi to za danas, budem se još javio...Svaki dan sam i ovdje na netu u vrijeme kada bude dosadno, pa eto...Pozdrav svim blogerima ma gdje god blogali...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">