nedjelja, 22.08.2004.

Majcicu vam nestrpljivu...

Eto, vi ne puštate čovjeka koji je jučer cugao, bio na contestu i koncertu i došao kući s jutarnjom zorom, da se vrati s treninga, nešto pojede, istušira se i onda sjedne za komp napisati post na blog...Tko vam kriv što niste bili, no pošto sam obečao ne bi bilo u redu da vam ne napišem nešto o koncertu...Istina, ovaj puta ću samo o koncertu, pošto danas nisam bio na nastavku contesta zbog mamurluka, pa kada netko javi pobjednike i što se moglo bidjeti od trockova postam, a niti clipovi što smo ja i lega snimili (između ostalog snimili smo backflip na BMXu) nisu još skinuti na komp, dakle idemo ovdje puknuti jedan izvještaj sa koncerta u mome stilu...

Jebem ti vrijeme, vani tricet stepeni po gosponu Celziju a ono pljusak, i sada ti smisli kako češ se obući da bi otišao do gotovo drugog kraja grada iliti Bastiona u Tvrđi na koncert...Na kraju je pala odluka, da ću uzeti šuškavac, kojeg ću kada stignemo skinuti i staviti u torbu...I eto, pisalo da koncert počinje u 10, dakle poznavajući Osječke koncerte, ništa prije 11, tako da nam nije bilo potrebno krenuti prije 8 i 20, kada smo i krenuli, da bi stigli kupiti cugu do 9...KAda dođosmo u dučan, ono nije moglo bolje...Laško od pola litre 4.98 novaca, pa naravno da smo natrpali torbe (dvije torbe na nas pet, onda vam je jasno kako mi bilo) i produžili premo Bastionu gdje stigosmo oko 9 i 10 i vidje čuda, baš tada prestade kiša i mogli smo cugati ispred zajedno sa ljudima. Naravno česta je spika bila In memoriam Rođo, no bilo je i vedrijih tema, kao npr šprdanje na račun Pepe Pucha ili Stjepana Gaya Tomasa. Istina, da su to ljudi koje često viđam, no našlo se i meni poznatih punxa iz drugih gradova, koje nisam vidio barem od Velike,a Nizhu is Splita nisam vidio više od pola godine) pa je bilo lijepo s njima popiti malo i porazgovarati.A primjetih i mladih punkerica (oko 17-18, njam svježe meso) na ćemu ćemo morati poraditi ovih dana i koncerata. I tako prolazilo vrijeme uz cugu i dobru atmosferu, a onda čusmo da Diverzija počela i ajmo mi ući...Kada ušli eto iznenađenja, prostor je jebački, puno ljudi željni dobre svirke, ali na jebenom šanku samo mali Pan(k) u limenci od 0.33 za 10 novaca...Strašno! No zaboravismo na to pošto već vidno zujimo, a i ako je netko izdoktorirao žicanje cuge na koncertima onda sam to ja (a baš teško žicati, pa pijani punxi, među ostalima i ja, uvijek djele cugu :))).I eto, Diverzija standardno, bend kojih sam slušao nekih 10 puta i isto toliko puta bio na probi, i koje ja sprdam kao "Vječita predgrupa". Da se razumijemo dečki su zakon, i super sviraju, a gledajući da imaju 17-18 i da su u punku niti 2 pune godine, ima se šta očekivati od njih. Neka mješavima Blinka-182 i Anti-Flaga pa si vi zamislite o ćemu je tu rijeć. Nakon njih Gužva U 16ercu, bend koji ja baš ne volim, no valja poslušati zbog stvari, a to što su pičke od ljudi (ovdje ne ubrajam Mutu, ali ostale da) u onakvom agregatnom stanju organizma možemo zaboraviti. O njima nemam što reći, osim da sam pod njihovim nastupom gotovo zbario jednu djevojku, ali ni sam ne znam zašto sam prestao. Sada mi žao. Ma neka, budem ju vidio na nekom drugom koncertu. Onda su slijedili Debeljaci, bend koji sam slušao još više puta i za čije albume idu pohvale, ali live nastupi su im 80% pljuga, zato što najčešće previše dignu gitare i njihov nastup ispadne buka, isto bijaše i jučer, sada kada razmislim njih se slabo i sječam, tada sam brijao valjda na neke druge gluposti a i bio u alkoholnom elementu. Onda bila dodjela nagrada za street BMX, prvo mjesto osvojio je lik iz Austrije koji je napravio Backflip-Tailwhip (ljudima koji se kontaju bit će jasnoi što je luđak izveo). Onda slijedili Usro i Žvaljo koji su ovaj puta otpjevali samo svoja dva hita, uz veliku podršku publike, a onda Red Union. I prva stvar baš Student Radio, i tko uz Daška na pozornici kao drugi vokal nego stigao ja. Bilo je good, obožavam tu stvar, a kada sam na koncertu volim biti u elementu pa mi nije bed popeti se na stejdž. Još se sječam prošlogodipnje Velike, kada sam se Debelima popeo na Stage kada je krenulo Farmersko, maznuo Šancu mikrofon i doneo ga dolje među rulju. Sve u svemu Red Union su bili standardno fenomenalni, nove stvari su prema prvom dojmu bolje od starih, ali ne mogu se oteti dojmu da premalo ljudi zna njihove stvari. Pa ljudi, kako to da nemate barem "Loaded Gun"?!?!?!?! Nakon njih je slijedio bend u kojem sviraju gitarist od Atheista Radule i bubnjar Uniona, i zovu se Mitesers, no za njih rulja više nije bila baš raspoložena, jer Bastion se napunio Partyjanerima koji su čekali Party nakon koncerta, a nisu bili vani jer je opet počeo pljusak...
Sve u svemu, da napravim rekapitulaciju :
- Izišao van nakon Debelih na 15 sekundi, ispišao se odmah pored vrata ali svejedno sam pokisao kao miš, pa sam iduči dio koncerta bio bez maice, što uopće nije niti loše niti neuobičajeno
- Izgubio sam bedž od Ska-P koji je bio jebeni unikat, i malo se izbedirati, no tko mi kriv kada kačim bedževe na torbu. Izgubio sam i Dropkick Murphys, no to mogu nabaviti kod Igora iz Dirty Olda bez beda
- Kvalitetno cugnuo, i još se kvalitetnije zabavio...No ne znam da li ovaj konc spada u 5 najboljih koje sam doživio u 7 god koliko idem na koncerte...Mislim da nije
- Ma može vam biti žao što niste bili, eto...

Nadam se da vas je zadovoljilo ovo što sam napisao, i da se isplitlo čekati da se ljenčina odlući puknuti post...

- 22:35 - Say It If You Mean It (12) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">