subota, 21.08.2004.

Evo mene opet

Evo raja dugo me nije bilo ovdje, tj dolazih, ali prekratko da išta napišem...
E sad, što je bilo ovih dana...Imali smo Lan kod lege, dan i pol, dakle to je jedan od razloga zašto me nije bilo...Iako nas je bilo samo 4 bilo je totalno ok..Igrao se CS i samo Cs, a što drugo...
E, osim toga se malo i izlazilo i kupalo, tako da sam i tu gubio malo vremena, no priznajem, svaka isprika je nedovoljna za moje čitatelje, kojih istina baš i nema, ali kako se kaže "Ekipa mala ali odabrana", ljudi svaka čast, obečajem da neće biti puno više takbih kašnjenja...
A evo, sada je več prošlo 3, došao sam izvana gdje se malo pilo, onda otišao kod lege gdje je bio lan, tamo sjelo malo biljaka, pa sam malo i to konzumirao i evo sada stigao kući, i odlućio nešto napisati i najaviti za ujutro ili barem ono vrijeme kada se probudim nešto ozbiljnije na ovaj blog...Do tada, eto da se javim da sam živ, pa vam budem pisao...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">