nedjelja, 08.08.2004.

vejking ap...

evo, nakon što opet 5 dana nisam ništa napisao odlućio sam da, želim li da mi blog bude ćitan, moram češće pisati...eto, jučer sam imao inspiraciju, no blog nije radio, nekih dana mi se niti kita ne može dići od dosade i vrućine, a kamoli da još blog pišem, a nekada me jednostavno boli racku za sve što ima veze sa kompom...hm, ne tipični student informatike? vjerujte, smatram da previše vremena provodim pred ovom paklenom mašinom, no eto nekad i to dopizdi...
E sada, ovako...od sada ću se potruditi svaki dan nešto napisati pa sam čak počeo i smišljati teme...Zadovoljan sam kako sam mu sredio dizajn (ovo možete i prokomentirati, prihvačam i kritike), i vrijeme je da počnem ozbiljnije raditi...Zato današnji dan proglašavam danom dizanja Kosiljic bloga (jebenti, ovo zvući kao neki komunistički praznik) i nadam se povečanju publiciteta na ovom mome blogu...do čitanja...

a evo, da dokažem da ne serem, ide odmah jedan post gore...

np(now playing) : Strike Anywhere - You're Fired

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">