srijeda, 28.07.2004.

da nešto napišem...

eto, da ne bude previše da ništa ne pišem, iako sumnjam da me tko ćita...ako me tko ćita neka barem ostavi komentar...No evo budem ja malo pisao o onome što saznah zadnjih dana...
Naime, naš dragi George W. Bush iliti u zadnje vrijeme nekima poznat kao Dubya, ponovno je pao sa svoga bicikla pokušavajući preskoćiti zamišljenogu poljsku gmizavicu...Najiskrenije vjerujem i da će pasti na nadolazećim izborima...I što me zaćudilo, na indexu danas nema niti jedne vijesti o Paris Hilton ili Jordan...Jesu se umirovile?Ili Jordan opet glumi rak dojke?A Paris Hilton prodaje svoj film...Interesantno cura to rješila s tim dokumentarcem zamimljivog imena "One Night In Paris".Umjesto tužbe mislila cura, ajde kad je već snimljeno, idemo se malo kurčiti i uzet neku paru, zlu ne trebalo, ipak mala ima samo lanac hotela...E možda bi bilo fino kada bi naša Severina tako uzela dio zarade, no jebiga, ovo je Balkan, nema zarade, sve je na ruka ruci, guraj vuci...svi se tako volimo, no jebiga, volimo i oružje, a koga češ ako nećeš prvog komšiju...Pa se onda opet volite.Istina, ima i onih kod kojih ostaje mržnja, no ti se vade na PTPS pa ćemo im oprostiti.
A šta reći o poćetku hrvatske nogometne lige...Dobro je što su favoriti malo slabije krenuli i pokazali slabosti...Iako će Nikola Jurčević izjaviti : "Naša je igra sličila Real Madridu, išli smo zabiti više golova". A što kada bude 0:0 sve do 89' i onda sudac pokloni penal, možda izjava : "Odigrali smo mudro, držali kontrolu nad utakmicom i čekali da ubodemo".Što da ubodu, sucu 1000 ojra u džep i eto ti 3 boda, i svi sretni i zadovoljni...Mome Osijeku svaka čast, dečki fino igraju i nema im se što prigovoriti, i nadam se da , makar i slabiji bili rezultati, ove godine neće biti problema sa onih "Igrajte Homoseksualci!!!", iliti uredljivim hukom sa tribine...E bilo bi interesantno to vikati u Srbiji, a ono ustanu 6 pedera i počnu plesati iliti igrati Užičko...Ipak, radije ne!
I što još reći, osim da sam od nedostatka volje izbacio ovakav post...Nadam se da će netko i pročitati ovo, ipak sam se potrudio...Srećom mi se ne da pokušavati silom biti duhovit, kada sam van forme, a vratio se sa frule, pa je sve i smiješno, pa ovo ispadne kako-tako...
Do idućeg čitanja, budite mi mladi, zdravi i živi...i lepi ko lepilo , naravno.

- 00:51 - Say It If You Mean It (4) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">