četvrtak, 22.07.2004.

more more...

kljik na ljink...mejbi ju fajnd samting

evo svi polako idu na more, a ja odbrojavam dane...još 23 ako me raćunica dobro služi...do tada će biti još dosađivanja, odlaženja na bazene, pijančevanja, ali večinom ubijavanja vremena bez ikakvog smisla...i sad bi se moglo tu zapjevati : "Krivo je more" jer toliko patim za njih, iako ove godine idem, ali svi već tamo...neki se već i vratili, a mene još nema...češnjakinje i poljakinje čekaju i čekaju i tako...
eto, mlatim praznu slamu, pišem na ovaj blog totalno bezinspirativno, a pošto je ovaj blog "my inspiration blog" trebao bih pisati sa smislom...joj jebemti prema ovome vidite koliko mi je dosadno, nadam se da ću danas otići na kupanje...s kim?hm, ako ne nađem nikoga idem sa bivšom ,boli me ona stvar, ikao je to osoba u mome mobu umemorirana pod "Sotona"...
Eto, nadam se da neće puno ljudi proćitati ovaj post, a budu li zanemarite...ili barem onda posjetite link na slici, možda tamo nađete nešto korisno...npr za ubiti svoju dosadu

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">