utorak, 20.07.2004.

What The Hell...

Raskid...hm, interesantan prikaz, klikni na link, možda pomogne...

eto, da i ja nešto napišem na svoj novootvoreni blog...pa eto, ovih dana me baš prilično zaintrigirala jedna tema, na forumu koji posjećujem, a to su odjebi nekome tko ti se ne sviđa...Pošto mi muški smo česće oni koji primaju odjebe možda je dobro da malo i mi napišemo nešto o tome kako dijelimo odjebe ili slično...bio bi ja napisao i neke ideje za cure, no ne mogu ja samo tako ući u curu pa da mogu to pretpostaviti...sve s kojima budem kažu mi da mogu ući u njih tek kada veza postane stupanj više...pa eto, zato ću napisati odjebe koji mi pali na pamet
npr. ako za neku baš vidiš da već skoro liže mokru tablu od stola pred tobom i lagano se dira po tijelu te ti daje znakoce te na rkaju se izrazi u smislu : jel bi smo mogli mi, znaš ono...onda možeš nešto ovako:
-slušaj curo, ti se meni sviđaš, no stvar je u tome da se ja tebi ne sviđam samo što ti to još uvijek nisi shvatila...
a ako neku tek upoznaš najbolji odjeb je ostaviti ju paf i izbaciti nešto stila :
-sorry curo, prebolio sam te...
a ako se neka bivša hoće pomiriti...e te najviše volim, jer imao sam sa jednom čak i pomirenje, no kad se htjela opet pomiriti slijedili su savršeni odjebi kao npr...
-bolje idi gledati filmove u reprizi, ovdje smo već sve vidjeli, možda u onim reprizama vidiš nešto novo...
ili možda ako želite ispasti "faca":
-shvati, ja cijeli svijet mogu biti samo sebi...
uh, puno toga ima, no eto ne da mi se više smišljati na licu mejsta, možda danas još postam koju pjesmu

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">