travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve i svašta

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Lejla i Tea
Koka
Suzana
Tonka
Tina

malo o meni

Zovem se Mihaela i idem u osmi razred osnovne škole
Malešnica....
Kad završim osnovnu, namjeravam ići u Lucijanku, jezični
smjer...
Bavim se košarkom već petu godinu u žkk Zagreb...
imam super ekipu...sam da još popravimo malo igru
i bit će još bolje...
imam prekrasnu macu i hrčka....
Frendice:
s košarke: Megi, Kraljica, Grega, Anchy, Žička, Kiki, Zrinka,
Cera....i trener Damir...
iz škole: Ana, Cajo, Katićka, Koka, Anita, Patriša,
Tea, Mladena....Kraljica i Grega su također iz razreda...
ostale: Lejla, Tonka, Romana, Suzana, Helena, Ana, Simona,
Petra...........
Volim slušat muziku, obožavam košarku....
Navijam za kk Cibona...Vedran Morović...baš je slatki
Inače...u mojim postovima ćete vidjeti puno točkica jer ih obožavam...

petak, 13.04.2007.

...više ga nema...

Više ga nema no ....šta ću sad?!
kako da nastavim dalje?! Znam da bi on to volio da nastavim kako sad idem, ali ko mi može reći KAKO????????!!!!!!!!!!!!!!!!!
svi kažu, život ide dalje........lako je reći.....naravno to je i moje mišljenje, ali tko će sad ispuniti onu prazninu koju osjećam???? on će uvijek biti tu za mene...ali taj osjećaj da ga neću više nikad vidjet, nikad ga više neću moć zagrliti...to stvara prazninu!!!!
Tko zna kako ispuniti tu prazninu????? Nitko ne zna!!!!!! Svi će jednog dana tu prazninu osjećat i svi će jednog dana nekome stvoriti tu prazninu........



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.