travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve i svašta

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Lejla i Tea
Koka
Suzana
Tonka
Tina

malo o meni

Zovem se Mihaela i idem u osmi razred osnovne škole
Malešnica....
Kad završim osnovnu, namjeravam ići u Lucijanku, jezični
smjer...
Bavim se košarkom već petu godinu u žkk Zagreb...
imam super ekipu...sam da još popravimo malo igru
i bit će još bolje...
imam prekrasnu macu i hrčka....
Frendice:
s košarke: Megi, Kraljica, Grega, Anchy, Žička, Kiki, Zrinka,
Cera....i trener Damir...
iz škole: Ana, Cajo, Katićka, Koka, Anita, Patriša,
Tea, Mladena....Kraljica i Grega su također iz razreda...
ostale: Lejla, Tonka, Romana, Suzana, Helena, Ana, Simona,
Petra...........
Volim slušat muziku, obožavam košarku....
Navijam za kk Cibona...Vedran Morović...baš je slatki
Inače...u mojim postovima ćete vidjeti puno točkica jer ih obožavam...

utorak, 10.04.2007.

pa...da ne bude prazno....

ne znam kaj bih sad pisala...al da ne bude prazno...
trenutno su mi crne misli u glavi, al je ovo ipak drugi post i neću ih zapisivat...
ak ima netko želju da trenira košarku...sam nek se javi....
u subotu idem u koprivnicu na uskršnji turnir...nadam se da ćemo osvojiti nešto...zujo
sestra mi predlaže da ne idem na turnir jer me boli koljeno, al fakat dugo nisam igrala i budem to sredila nakon toga!!!!!!!!!!!
pusa, pozdrav...



| komentari (26) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.