~ tko sam ja uopće? ~

srijeda, 30.08.2006.

Nova sezona

I nakon ljetnih putešestvija, koje se sad čine toliko davnima kao da ih nije ni bilo, ponovo sam pred svojim prozorom u svijet. Kad sam išao doma htio sam slikavati neke prizore i stavljati ih na blog - ali nisam imao fotoaparata. Kad sam ga nabavio, nisam imao USB kabel da prebacim slike na kompjuter. Kad sam i to uspio srediti, skužio sam da mi kompjuter u Makarskoj radi pod Windowsima 98, a za njih mi treba instalacijski driver . Ukratko, aktualnih događanja nažalost nije ni bilo a sad se pitam koliko ima smisla stavljati na blog mjesec dana stare slike. Pogotovo zato jer sam nakon ljetovanja bio nekih 2 tjedna u Češkoj, gdje je već jesen i lišće otpada, i ubilo mi je taj ljetni feeling. Po povratku u ZG dočekalo me je skoro isto vrijeme, no jutros me je definitivno dotuklo.
Ove slike sam jutros poslao prijatelju koji iz Makarske putuje naovamo, uz napomenu da je jesen jutros službeno počela i ovdje. Ovakav ugođaj u Makarskoj vlada otprilike u 11. mjesecu, s približno istim temperaturama.

Zagreb ljeti - jesen u kolovozu Zagreb ljeti - ko me je šava...

Što bi rekli u Vlaškom - ko me je šava...


PAKAO TELEKOMUNIKACIJA

A da povratak u metropolu ne bi bio odveć lagan pobrinuli su se i naši prijatelji iz T-Coma (nekad poznatog kao HT- Hitler Telecom), ISKON-a, VIP-a i Teleta 2 . Po povratku kući zatekli smo isključen telefon i isključen internet. Ni jedno ni drugo nismo platili jer jednostavno - nismo bili u doma! Pobogu, ljudi su na moru! Naravno da neće platiti račune jer: a) uopće nisu kući i nisu ni vidjeli račun; b) nemaju trenutno novaca jer su na moru. Ali ne - ovi odmah gase. Da ne bi imali malo tolerancije i razumijevanja... Blažena vremena socijalizma kad je čovjek čovjeku bio malo više čovjek a malo manje vuk. Telefon su mi isključili radi neplaćenih 16 kn!!! Šta bi vi napravili da vam dođe račun na 16 kn? Kakav je to uopće telefonski račun na 16 kn, kad sama pretplata dođe 60-ak kuna? Danas nas pljačkaju na sve moguće načine, a tzv. porez na budale je iznimno popularan. Pošalju ti kao nekakav račun ,a ti ga lijepo i uredno platiš. Niti ne misliš o čemu se radi. Samo se pitam jesu li naši ljudi stvarno budale ili mladi hrvatski kapitalizam iskorištava naivno poštenje i dobar odgoj domaćeg stanovništva. Tim metodama će ljude naučiti da se poštenje ne isplati, i onda će Hrvatska izgubiti i onu jedinu vrijednost koju koliko-toliko ima. Uglavnom, kako ima bata bubrege i misli svojom glavom, tako u svjetlu gornjih razmišljanja ja odlučih ne platiti tih 16 kn misleći kako ne moram i ja biti budala i plaćati. No gospoda u T-Comu zaključiše da ja njima dugujem te pare i fino mi ukinuše svoje usluge dok ne podmirim dugovanje. Da ne bi ostalo na tome, telefon se ne može uključiti prije nego podmirim sva moguća dugovanja, pa sam tako morao odmah kešnuti i lovu za 6. i 7. mjesec (naravno da je dospijeće plaćanja za račun od 7. mjeseca završilo s jučerašnjim danom, pa sam morao platiti i taj račun). I tako, ostadoh bez love odmah u startu. ADSL još nisam platio ali negdje sam iskopao stari CARNet dial-up account pa sad barem mogu radit osnovne stvari.
Da stvar bude još gora, u Češkoj mi je otpala ON/OFF tipka sa mobitela i nisam ga mogao niti upaliti, tako da sam 2-3 tjedna bio i bez mobitela. Možda se netko pita pa šta sam ga kojeg vraga uopće gasio? E pa, Tele2, taj divni novi operater, osloboditelj duša napaćenih užasima Vip-a i T-Mobile-a, u roamingu radi na šemu da moraš ugasiti mobitel i ponovo ga upaliti, ali sa izmijenjenim PIN-om. I tako, ja ugasio i to je to. Odnedavno za neke zemlje ne treba više gasiti/paliti mobitel, već se sve samo prebaci. Samo ajd ti znaj koje su to zemlje... Znao sam za Sloveniju i Mađarsku, ali za Češku nisam znao (tj. znao sam da Češka NIJE u toj novoj šemi, ali otkad sam se zadnji put čuo sa službom za korisnike stvar se promijenila). Ma, sve skupa - sranje. Imao sam ja i drugi mobitel, na Vip-u, ali na njemu mi je broj istekao i mogao sam samo primati pozive. Ponio sam ga kao rezervu jer mi je mirisalo da bi moglo biti sranja s telekomunikacijama. Kako imam kreditnu karticu povezanu s mPinom mogu "u svako doba" obnoviti svoj račun SMS-om. Teoretski. U praksi to baš i ne ide iz inozemstva, a pogotovo kad ti je račun istekao. Pa zašto bih uopće obnavljao račun ako mi nije istekao?!? Čovjek na tehničkoj podršci mi se uljudno ispričao. Zato i imam mobitel - jer kad je naveće sranje čovjek barem može nazvati nekoga. I onda, kad se sranje desi oni ti se ispričaju što tvoj aparat ne radi. Divno. Naravno, taj drugi aparat je zaključan na Vip mrežu i ne prima karticu od Tele2. I to je posebna priča ali neću sad o tome. Uglavnom - pakao telekomunikacija!
- 09:05 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>