MALO O MENI

Ime:Matej
Prezime:????????
God:11
Muzika: sve

Counters
Counters


  studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: skaterdudes

slike: deviantArt

Opis bloga

Sve i svašta

Linkovi

GITA

TELLME

FRLJAK

KIKS

SUPER GAMES

TINO

subota, 15.11.2008.

DOBRO JUTRO

Ewo sad sam se sjetio. Prijatelj
mi je rekao da na you tube
pogledam Rey Mysteria. To je
čovjek koji se tuče ali jako jako
dobro. Sad se i uvjerite sami.



Budete vidjeli kak je čovjek lud.
to sam vam stavio kako je pobjedio,
a sad budete vidjeli gdje je izgubio.
Rey Mysterio uvijek ima nekakvu kapu.
to sam vam rekao da ga znate prepoznat.





Stvarno nisu normalni ali sad mi je žao.
Ja sad idem........................................
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK
headbangheadbangwavewavewavewave



~ komentiraj (19) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.