MALO O MENI

Ime:Matej
Prezime:????????
God:11
Muzika: sve

Counters
Counters


  studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: skaterdudes

slike: deviantArt

Opis bloga

Sve i svašta

Linkovi

GITA

TELLME

FRLJAK

KIKS

SUPER GAMES

TINO

četvrtak, 13.11.2008.

EWO ME!!!

Ewo mene pišem vam nakon duuuuuuuuuu
uuuuuuuuuuuuuuuuuuugooooooooooooog
vremena(2 dana). Nisam vam pisao jer nisam
imao vemena.sad sam igrao neku igru i registrirao
sam se više od dva puta.Sad vam pišem i
dosađujem si jer ne znam kaj da radim.bangbang
bangbangbangbangbangbangbang
Neznam kaj da radim. E da sad sam se sjetio.
Zaljubio sam se u jednu curu a sramim joj se to reć.
Pitati ću prijatelja jel mi da od nje broj. Ewo neznam
kaj da vam više kažem. Rekao sam vam svoju tajnu,
i to je previše. Ajde booooooooooooooooook!!!!!
kisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss
kisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss
crycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycry

Image and video hosting by TinyPic



~ komentiraj (2) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.