MALO O MENI

Ime:Matej
Prezime:????????
God:11
Muzika: sve

Counters
Counters


  studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: skaterdudes

slike: deviantArt

Opis bloga

Sve i svašta

Linkovi

GITA

TELLME

FRLJAK

KIKS

SUPER GAMES

TINO

utorak, 11.11.2008.

DOBRO JUTRO

Dobro jutro ljudi !!!! Neznam možda još neki spavaju.
Dobro pustimo to. Jučer mi je bio najgori dan u školi.
Zato jer smo imali puno predmuta,ali na neki način je
bilo dobro. Pitao sam prijatelja jel zna u kog se jedna
cura iz našega razredazaljubila u m*n*. Ona j odgoovorila
da se je zaljubila. To mi je rekao prijatelj, ali ja mu baš
ne vjerujem. Zato sam ju odlučio sam pitati preko mobitela.
Molim vas da mi napišete u komentar na koji način da ju pitam.
Molim vasssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!
crycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycry
kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss
sretansretansretansretansretansretansretansretansretansretansretan

Image and video hosting by TinyPic



~ komentiraj (4) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.