MALO O MENI

Ime:Matej
Prezime:????????
God:11
Muzika: sve

Counters
Counters


  studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: skaterdudes

slike: deviantArt

Opis bloga

Sve i svašta

Linkovi

GITA

TELLME

FRLJAK

KIKS

SUPER GAMES

TINO

petak, 07.11.2008.

NOVI BLOG

Ewo,opet ja!!! Od onog prošlog bloga
izgubil sam lozinku pa sam si složil drugi blog.
Složil sam si ga samo zato da mi ne bude
doooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ssssssssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ddddddddddddddddddddddnnnnnnnnnnnooooo!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ovak mi je predosadnooooooooooo!!!!!!!
Kad se sjetim da si mogu ići pisat po blogu zgubim
lozinku.Pa tak da sam si ga složil.
Škola je počela već odavno počela.
Za sad su mi sni profesori SUPER.
Prvi dan su djelili razrednike, a moj razred i ja smo
dobili najjjjjjjjjjjjjjjBOLJLJLJLJLJLJLJLJLJLJLJLJu
profesoricu u ŠKOLI!!!!!!
Ona je mlada i mi smo joj prvi razred!!!
Svi profesori govore da je naš razred"najbolji".
neznam kaj da vam više napišem ali ewo wam owo za
kraj: uživajte i ppppppoooooooozzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!



~ komentiraj (5) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.