Prestor za moje gluposti i mene samoG

utorak, 29.05.2007.

Linkin Park

Inace ja sam veliki fan linkin parka doma imam sve spotove i albume i sl :).
Sto reci nego da su se vratili sa novim albumom Minutes of Midnight jako je dobar i vec je napraveljen spot koji mozete pogledati na ovom linku
Spot: What I've Done

Dasada ne zauzmem njihovom povijesti cijeli post evo vam link pa citajte ako vas zanima :)
Sve o linkin parku

Linkin Park RULZ

29.05.2007. u 23:43 • 0 KomentaraPrint#

petak, 25.05.2007.

hehe gotova skola.......

skola je gotova ali nisam maturirao jos :).
bilo je jebeno zadnji dan sam predao maturu i odgovarao matematiku za 2 ali na je profesorisca svima poklonila 2 i rasplakala se :S :D.......
A sto je dalje sljedilo je bila gaziona :D, kako sam se satreo :D jebeno napljugao i napio (to je sam za norijadu bilo ;))
Inace mali odmaor pa maturirati moram i onda raditi :).
Moram u teretanu nabaciti neke mišiće za more ako uopce uspijem ih nabaciti :S.

Danas sam uzeo dan za sebe i igrao (jos igram) CoD 2 hehehe i love this game :D

25.05.2007. u 21:35 • 1 KomentaraPrint#

nedjelja, 13.05.2007.

evo me .........

Sto reci ovaj tjedan je brzo prosao nije bilo tesko skolu guram nekako jos nisam maturu rijesio, vikend mi je bio super digao samu u kasinu 700 kn a 400 kn zapio :), ali pili smo canadian wiski uhhh, nije dobro. Maram frendu samiru prepistai biljeznicu da neide na popravni :).
Sto reci nema nogometa za mene do kraja sezone, a skola gotova za 2 tjedna i samo se čeka norijada :).
Kada zavrsim skolu idem odma raditi :) i tako neznam nemam inspiracije :(,
Sutra u 9 idem na regrutaciju za vojsku lol :D
kraj posta.........

13.05.2007. u 23:50 • 1 KomentaraPrint#

nedjelja, 06.05.2007.

Opet propali vikend

Jucer sam lijepo spavo dugo, otisao na tekmu u kojoj samo jedva pobjedili, poslije sam malo popio nisam prezjerao vani s alkoholom jer nijer uredu kada se ničeg ne sječam, ali problem je što sam izgubio pokaz i sje.. sam koljeno nemogu hodati najvjerovatnije cu sutra kod doktora i najvjerovatnije su mi otišli ligamenti a u pm.
Danas sam proveo dan dolazeči sebi od jučer :), ali i u dovršavanju mature koju josš uvijek nisam završio :(.

06.05.2007. u 22:35 • 1 KomentaraPrint#

petak, 04.05.2007.

Neznam....

Danas sam opet ostao doma vec dva dana zaredom, danas sam odlucio se primiti mature, ali vidjed čemo što ce biti, upraavo sam se probudio i odma ručao i sada idem se primiti posla, necu danas vise pisati jer imam trening i biti cu pre umoran, ali i vrijeme je da pisac uzme sebi malu pauzu, uživajte.

04.05.2007. u 11:57 • 2 KomentaraPrint#

četvrtak, 03.05.2007.

Nesto pozitivno...

Ostao sam doma i zezao sam se tj odmarao, i javio mi frend i skole da sam isparavio prvo polugodiste iz matematike , s testom koji sam pisao prosli tjedan :), napokon.

Dosta sati poslije.....

Uspio sam napisati vak 2 strane i znam kako dalje s maturom. Kasnije sam imao trening (nogometni) sto reci nego da sam tako umoran da ovo pisem na polaspavajuci. Cudno imao sam jedan dobar dan :).

03.05.2007. u 12:41 • 0 KomentaraPrint#

srijeda, 02.05.2007.

Nista novoga...

Zaspao sam tek u 3 ujutro da bise probudio u 6 h jer moramu glupu skolu jer sam imao 8 sati i pukao psihicki od dosade, ali bar sam usbio nagovoriti profesora da odgodi mi maturu za ponedeljak. Malo prije sam ručao salatu. Pobjedio sam na hatricku Cikojecica i sada sam sretan :). Gledam si OGame i planiram ici pisati maturu ali trenutno razmisljam kako cu sutra markirati cijeli dan :D. Idem igrati svoju bolest CoD 2.

Par sati kasnije.......

Makakva matura kada je tu CoD 2 :D. sutra markam cijeli dan i boli me k.... a sada odo spavati

02.05.2007. u 14:33 • 0 KomentaraPrint#

utorak, 01.05.2007.

Hmmm......

a evo danas je 1.may i jos neznam sto da pisemem i kazem , ustvari mogao bi vvam reci za sebe da sam ja nitko i nista i nista neznam

Par sati poslije imam inspiraciju ............

Pišem cijeli dana maturu "zaštita od korozije" moram je završiti do petka ali ja mislim da je to nemoguče. Znam da se sjetim u zadnji čas ali jbg takav sam dok nije sila nista ne radim......

Par sati poslije........

idem spavati nisam pisao maturu gledao tv i zujao po kompu i igrao CoD 2, ima vremena za maturu

01.05.2007. u 14:32 • 0 KomentaraPrint#

Sljedeći mjesec >>

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Linkovi

Games:
www.callofduty.com
www.ogame.com.hr
www.hattrick.org
www.tomattrick.org

Music:
www.linkinpark.com
www.linkin-park.com
www.mtv.com

Forums:
www.pcekspert.com

Fun:
www.youtube.com

Anketa




Powered by eSnips.com

Nesto o meni

Slika :) click

Ime: Marko
Prezime: Danculovic
Visina:182 cm
Tezina:70 kg
Rođen: 02.03.1989
Mjesto Zagreb (Orešje)
Zanimanje: Maturant
Hobi: pro gamer, nogomet

Horoskop RIBA:
Ribe nikad ne potonu iz razloga što su dobri plivači. A o tome što misle, što ih interesira, što žele - nitko nema pojma. Srce im je meko, osjećaji nježni. Vole da vole i da budu voljene. U ljubavi više daju nego što primaju. Seks im je blag i bez uvoda. Traže malo, a toliko se žrtvuju.