korkularinna

ponedjeljak, 30.01.2006.

Odlazim ....ostavljam te ali ne kao prije..ovaj put zauvjek..sada plači jer više nikada ti neću doći..

1. Učite iz prošlih iskustva, a potom nastavite dalje.
2. Vizije otvorite novim mogućnostima.
3. U ovom trenutku u ovom ste životu kako biste živjeli, voljeli, davali, učili i razvijali se.
4. Krećete se svijetom fizičkih činjenica, no zapravo živite u svom umu.
5. Izražavanje zahvalnosti aktivan je stav.
6. U svakome s kim se susrećete potražite nešto što ćete cijeniti
7. Ispunjavajući duh ljubavlju, u svome životu promičite slobodno kruženje dobre volje.
8. Za poboljšavanje svog života i svog svijeta na raspolaganju imate beskrajne duhovne izvore.
9. Kad ste sa svima živite u miru, vaši odnosi mogu biti sretni i puni ljubavi.
10. Služenje s ljubavlju jedan je od najvećih oblika služenja.

U trenutku duboke unutarnje tišine, čula sam neki šapat:
«Ljubljena usudi se i odluči na odvajanje od usamljene mase.
Za tvoj život postoji čudesan plan. Veličanstvena svrha odzvanja tvojim razvojom.
Oslobodi se zastarjelog i istrošenog ja!
Usudi se ponovno roditi u jarkom sjaju slobode Duha, ispunjena i motivirana univerzalnom energijom koja istječe izravno iz Božjeg srca.»
Opčinjena, slušala sam:
«Ljubljena, usudi se osloboditi starih obrazaca izražavanja, starih navika slabosti i smrti, starih uspomena na destrukciju.
Usudi se potvrđivati aktivnost božanske ljubavi koja se kroz tebe izražava kao savršen život kad obnavlja, pomlađuje i regenerira svaku stanicu tvoga bića.
Živi u cjelovitosti duha i svoju svijetlu bit usmjeri prema izlječenju i uzdizanju svijeta.»

Hej kakve riječi!
Odmah sam se upitala: hoću li se usuditi poduzeti takve korake?
A onaj glas je nastavio:
« Ljubljena nadrasti sadašnju razinu razumjevanja.
Nadiđi sadašnju svijest o Istini. Svim dobrom posve utoni u svoj božanski plan...na zemlji, kao i na nebu.
U sebi nosiš ključeve kraljevstva. Upotrijebi ih za otvaranje svih vrata radosnog izražavanja i za usmjerenje čuda i djelotvornosti duhovnih darova kojim raspolažeš u svoje radno znanje.»
U isčekivanju, samo sam šutjela i slušala.
« Ljubljena, posveti se ljubavi. Promatraj kako ljubav raspršuje nepoželjne situacije, neželjene okolnosti, kao i sve misli i osjećaje negativne naravi. Usudi se biti veličanstvena!
Usudi se postati hramom živog Boga, hramom koji se obnavlja!
Usudi se biti ljepota, sklad, svijetlo i glazba, za što sam te i stvorio!
Zapamti, ja te volim vječnom ljubavlju!»

Dok mi je radost ispunjavla srce, upitala sam: Tko si ti?
Tko mi to govori?
A iz beskonačnosti je stigao odgovor: Ja jesam!

- 00:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • SVEUKUPNA INSPIRACIJA TOKOM DANA

Linkovi