26

srijeda

kolovoz

2020

SVAĐE OKO DALJINSKOG


Imam tu jednu priju koja je napokon dočekala da joj se ljubavnik razvede od supruge i oženi je nakon što mu je masu previše godina bila ljubavnica. Nije urbana legenda, to je zapravo čudo, jer niti jedan normalan muškarac ne bi nakon toliko godina ostavio ženu, ali u zadnji čas je ostala trudna. Bar da je imala paralelno neki život dok ga je čekala, ali ne, trulila je i ginula za njim, ona je jadna romantična i naivna i sad su u braku. On je dosta stariji od nje i to joj je zapravo išlo u prilog jer njegova bivša je s vremenom ostarila i ofucala se, a moja prija je ipak šesnaest godina mlađa, iako nije ni ona u cvijetu mladosti. Bilo mi je malo i smišno vidit ih na piru, on već praktički dida, a ona trudna glumi mladu u bijeloj vjenčanici, ali ajde, nek im je sa srićom...
I sad nakon pusto godina šta su bili ljubavnici i sve je to bilo divno i krasno, tajna putovanja i večere, sakrivanje od njegove žene, ukradeni trenutci sreće itd.. iako bilo je tu i plača ,ucjena, izgubila je mladost i dobar dio živaca s njim, napokon su se "mladenci" uselili i počeli živjeti zajedno i moja je prija dobila ono šta sve mi na kraju dobijemo: trupinu na kauču.
A šta njena debela i stara trupina od muža stalno drži u ruci nego daljinski upravljač? Ne razumijem zašto svi zapušteni muškarci koji se nikako ne bave sportom stalno nose tutu i patike i gledaju sportski paket. Njen princ je naravno postao žaba s daljinskim, a ona, emancipirana zaposlena žena s fakultetom koja radi i brine se o malom djetetu jer joj je muž prestar i prekilav i jer misli da ako je napokon oženio da mu ona mora ljubit guzicu, mora molit i kumit ako želi nešto pogledati na zajedničkoj televiziji a da nije sport.
On je, naravno, ne šljivi dva posto jer i on radi i nakon posla je umoran i samo želi gledati Ligu prvaka i eto svađe.Tu se ne radi više o daljinskom, nego ona eto želi malo nešto za sebe i želi se kao postaviti i nemam pojma zapravo šta hoće, znam samo da je malo spora u glavi i komplicira bezveze.
Ja se nikad ne svađam sa svojim mužem oko daljinskog.
Ja se sa svojim mužem ne svađam uopće, ali svađat se oko daljinskog mi je teška debilana. U našoj kući gleda se ono što on želi. Dapače, ja ga potičem da što više gleda tv. Poznato je da tv zatupljuje, a zašto bi se ja zatupljivala? Ja lipo čitam knjigu u drugoj sobi, a njemu pojačam ton na najjače, dam mu obavezno čips ili mu narežem malo kobasice i pivu, dok ja grickam neku salaticu ili orahe i sir jer sam na paleo prehrani. Neka se deblja i zatupljuje, šta me briga.. zašto bi ja gubila živce oko toga? Kuća nam je u totanom džumbusu, ali njemu je daljinski uvijek na stoliću kraj kauča, da ga slučajno ne bi dugo tražio i mene pilao i kad dođe doma umoran, ja ga cmoknem, ušuškam i otperjam u drugu sobu i rečem samo ti uživaj ljubavi, zaslužio si, koliko radiš za nas. Moj muž me obožava i misli da sam kraljica i svima govori kako ima najbolju ženu, a ja ionako mogu gledati šta god hoću dok je on cijeli dan na poslu, ali ne da mi se jer držim do svoje mentalne higijene.
Samo ja to ne mogu objasniti mojoj priji, jer kad ona dođe krepana doma, uhvati se kuhanja za drugi dan i brige o djetetu i na kraju dana nema više energije za naprezati mozak i dodatno se educirati, nego jedino želi pogledati neku seriju da se malo opusti, ali debeli ne da i onda se svađaju i njoj je lagano puna kapa, ali di će sad, zaglavila je. Čekala je princa malo predugo, a sad doma ima ne konja nego magarca.
Da je bila pametna ostavila bi ga odavno njegovoj ženi, ali ne, ona se zaljubila, to je bila teška romantika, a sad njegova bivša žena uživa u njihovoj kući koju je on napravio dok je imao love i energije, a moja prija je u garsonjeri s debelim starim mužem i ne može se ni popišat u miru jer joj dijete kuca na vrata jer je njen muž prestar i preumoran da ga pričuva dvi minute. To je sve zato jer je puno gledala televiziju i pusta romantika joj je popila mozak, za razliku od mene, ali sad joj je gotovo. Zato ja nikad ne gledam televiziju i boli me briga za daljinski. Poanta priče: udajte se mlade, da se stignete razvesti ako sve ide kvragu ili se udajte bogato za muškarca koji puno radi i nema ga doma i nikad ne gledajte televiziju.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.