06.05.2008., utorakIpak ću pisat blog... al samo privremeno...

evo ja odlučila pisat bloga! jeee! ne znam kak, al mi je nešt puklo u glavu i pišem... e da moram napisat par stvari koje su se dogodile... pa da krenem... ofarbala sam se u crno, onak iz plave(blondy) u crno... hah... i to neku crnu s plavim odsjajem... pa izgleda ko da sam plava(tamnoplava) ... sad sam "darkerica"... oke... to je to... počela sam ponovo slušat nightwish i linkin park... metalka?? ne, nisam, još uvijek slušam i pop i domaće pjesme... tak da metalka sigurno nisam... danas smo se slikali pojedinačno... ko po običaju užasno sam ispala... hah... da nije tak onda ja ne bi bila ja... u školi me malo krenulo... napokon... ajd bar je to dobro... iks de...

i to je to...

ki$$y, ki$$y!


| 16:20 | Komentari (54) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Linkovi
O meni...
Dizajn