04.04.2008., petakhahahahhahahah...

koje lijepe ocjene za početak...
3 i 3 iz kemije...
3 iz engleskog...
2 iz hrvatskog...
i šećer na kraju...
1 iz anatomije...
hrvatski ispravljam u ponedjeljak(valjda)...
a anatomiju za dva tjedna...
jer idući put neamo...
jer su idući tjedan nacionalni ispiti...
pišu ih 3. razredi...
mi neamo prva tri sata u srijedu i petak...
COOL...
malo sam bolesna...
grlo me boli...
ne smijem skočit, il potrčat...
odmah me zaboli...
sranje...
promijenila sam adresu...
tiredofpeoplelying je stvarno predugačko...
ovo je bolje...
heh...
sutra ne idem u grad...
neda mi se ić...
i onda još ne idem dvije subote..
ne da mi se sad objašnjavat zašt...
idem ja...
comx...


| 22:24 | Komentari (104) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Linkovi
O meni...
Dizajn