18.03.2008., utorakprvi službeni post...

ovo je pravi prvi post...
u životu mi ide...
valjd....
a kaj ja znam...
al se meni tak čini....
škola je prvo sve 5...
a onda mala fazica jedinica i dvojki...
naravno onda ne smijem u grad...
pa opet krenule petice...
jeeeee...
u subotu najvjerovatnije neću ić u grad...
a zašt???
pa ne želim vidjet neke ljude...
ne zato što ih ne podnosim...
niti zato što ih se sramim...
ma previše toga...
uglavnom...
ne volim 7-icu...
alergična sam na nju...
sami klinci 5. i 6. raz....
nemrem ni plesat kak Bog zapovijeda...
ah...
ta djeca...
ja nisam smijela u grad do 1. srednje...
a oni već sad idu...
a ni guzicu si ne znaju obrisat...
a paradiraju 7-icom, glume frajere...
tak jedne subote...
neki mali koji ide s mojim burazom...
mlađim... naravno...
dođe meni i pita gdje mi brat...
a taj mali u jednoj ruci ima pivu, a u drugoj cigaretu...
ja si mislim kakve to roditelje ima...
ajd da dođe sam ovak...
al da pije i puši...
stvarno...
a da to roditelji ne skuže...
moji bi odma skužili....
sve su to kreteni...
kad bolje pogledam ovak mi je bolje...
kad se moji brinu za mene...
puste me subotom u grad...
skoro pa svaku...
osim kad su loše ocjene....
i već iam dogovor sa njima...
kad napunim 16 mogu bit do ponoći...
heh...
moji poštuju zakone...
a u zakonu piše da sa 16 može se navečer bit vani do 24h...
prvi zakon koji mi se donekle sviđa...
hih...
malo sam oduljila ovaj post...
Zz svima...


| 14:26 | Komentari (19) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Linkovi
O meni...
Dizajn