bijeli koralj

31.10.2010., nedjelja

VIŠTICE

Image and video hosting by TinyPic

Svi znaju, nauka je skoro dokazala, da su žene vištice.
Sve, bez iznimke.
Jer da nisu kako bi čutile šta in radu zakoniti, nezakoniti, dica, susidi, ko je koga, di, kad, ko će šta kuvat ...
I šta će in vazda metla u rukama ako su normalne ?

Priznat ću da svaki dan baren po ure zajašin metlu, bordižajen okolo.
Malo vamo, malo tamo.
Puno je lipo. Ne smin reć šta san sve vidila.

U to se niko ne miša, čin ovi oko mene vidu da se motan kraj metle gledaju kako će se maknit.
Govoru da se nije rodija ko bi žene razumija, da kvragu i metla i krpa za prašinu i grintanje i sve.
Ne znaju, bidni, da bi ja radi informiranosti i kava letila duplo više s drugin višticama da mi nije abrakadabre.

on je moj čarobnjak
mliječnu je stazu dolje donio
i ko da je zlatni šljunak
između nas je prosuo

on je moj mađioničar
u svoj je šešir skupio
svjetla što ima ih svjetioničar
i k sebi me uputio


Zalud je bit vištica kad imaš svog abrakadabru.

- 09:24 - Komentari (21) - Isprintaj - #


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv